نیوز سیتی!
18 آذر 1402 - 20:10

ناظر بازی پرسپولیس - هوادار: اتهام رنگی بودن به داوران فقط ایجاد تنش می کند

ناظر بازی پرسپولیس و هوادار در هفته دوازدهم لیگ برتر گفت: داوران ما قابل احترام هستند، حاشیه‌ها جز اینکه داوری را زیر فشار ببرند چیز دیگری ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم پرسپولیس مقابل هوادار به برتری یک بر صفر دست یافت.

سعید مرادی ناظر این دیدار در واکنش به این سؤال که روز گذشته افشاریان واکنشی به گل تیم آلومینیوم داشت، نظر شما در رابطه با این موضوع چیست، گفت: متأسفانه یا خوشبختانه روز گذشته برای حضور در لیگ قهرمانان در کشور ویتنام بودم و در ایران حضور نداشتم و نمی‌توانم در مورد آن صحنه اظهارنظر کنم.

وی در پاسخ به این سؤال که نظر شما در مورد مدیریت فضای داوری گفت: همه داوران ما قابل احترام هستند. این حاشیه‌ها جز اینکه داوری را زیر فشار ببرند چیز دیگری ندارد. در مورد مدیریت داوری هم باید بگویم که من در جایگاهی نیستم که نظر بدهم. نظر من این است که همه دست به دست هم بدهیم. داوری را بهبود ببخشیم و عملکرد داوری بهتر باشد.

مرادی خاطرنشان کرد: به هر حال فدراسیون فوتبال و کمیته داوران رئیس فدراسیون دارد و رئیس کمیته داوری، آنها می‌توانند تصمیم بگیرند. بنده نه در جایگاهی هستم و نه نظرم در داوری کشور تأثیرگذار است. اجازه دهید در مورد این موضوع اظهارنظری نداشته باشم.

وی در پاسخ به این سؤال که گل پرسپولیس آفساید بود یا خیر گفت: من ناظر داوری بودم و نمی‌توانم در مورد بازی صحبت کنم.

ناظر بازی پرسپولیس و هوادار در واکنش به صحبت‌های روز گذشته محمود فکری که گفته بود داور بازی پرسپولیسی است، گفت: اجازه دهید هر کسی در فضای فوتبال خودش در زمینه‌ای که دارد حرف بزند. همه ما ایرانی هستیم همه در حال تلاش هستیم که وضعیت فوتبال بهتر شود این حرف‌ها بیشتر در فوتبال تنش به وجود می‌آورد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1599344

مهمترین اخبار ایران و جهان: