نیوز سیتی!
28 آبان 1402 - 09:40

شکارچیان «قوچ ارمنی» دستگیر شدند

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ماهنشان گفت: محیط بانان پناهگاه حیات وحش انگوران در حین گشت و کنترل منطقه سه فرد متخلف را در حین شکار قوچ وحشی در داخل منطقه(دربند بهستان ) مشاهده و موفق به دستگیری دو نفر از متخلفین شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عومی اداره کل محیط زیست استان زنجان، حسینعلی ملکی،‌ رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ماهنشان اظهار داشت: محیط بانان پناهگاه حیات وحش انگوران در حین گشت و کنترل منطقه سه فرد متخلف را در حین شکار قوچ وحشی در داخل منطقه (دربند بهستان) مشاهده و موفق به دستگیری دو نفر از متخلفین شدند و یکی از متخلفین با تیراندازی به سمت محیط بانان متواری شده است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ماهنشان با بیان اینکه یکی از محیط بانان به صورت جزئی دچار مصدومیت بر اثر برخورد ترکش شده و خوشبختانه مشکل حادی نداشته و حال عمومی ایشان مساعد است، افزود: متخلف متواری شناسایی و مجوز دستگیری وی توسط مقامات قضایی شهرستان صادره شده و بزودی دستگیر خواهد شد.
وی ادامه داد: از متخلفین لاشه یک راس قوچ وحشی به همراه یک دستگاه پروژکتور، دو دستگاه چراغ قوه، یک قبضه چاقو و یک دستگاه دوربین چشمی کشف و ضبط شد.

وی ضمن تقدیر از زحمات محیط بانان منطقه که به صورت شبانه روزی از طبیعت و حیات وحش حفاظت می کنند، گفت: به متخلفین هشدار می‌دهیم که مرتکب تخلف نشود، چرا که محیط بانان به صورت شبانه روزی در منطقه حضوردارند و با متخلفین برخورد لازم صورت می گیرد.
ملکی افزود: دو فرد متخلف دستگیر شده جهت رسیدگی به تخلفات خود به مراجع قضایی شهرستان ماهنشان معرفی شدند.

پایان پیام/2308

منبع: فارس
شناسه خبر: 1577188

مهمترین اخبار ایران و جهان: