نیوز سیتی!
28 آبان 1402 - 13:49

همایش بزرگ اقتدار بسیج سوم آذرماه در نهاوند برگزار می‌شود

فرمانده سپاه نهاوند گفت: همایش بزرگ اقتدار بسیج روز سوم آذرماه در استادیوم علیمرادیان نهاوند برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند علی مختاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه به منظور گرامیداشت هفته بسیج ۷۵ برنامه در پایگاه‌های مقاومت محلات برگزار می‌شود افزود: این برنامه‌ها از ۲۹ آذرماه تا پنجم آذرماه اجرا می‌شوند که شامل برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری است. 

وی به مهمترین برنامه‌های طراحی شده اشاره کرد و افزود: رونمایی و نقد کتاب "انقلاب اسلامی در نهاوند" نوشته دکتر دوانی در روز چهارم آذر، اکران فیلم عمار و برگزاری اردوی راهیان پیشرفت ویژه دانش‌آموزان از آن جمله است.

فرمانده سپاه نهاوند از افتتاح سه باب منزل مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) نهاوند خبر داد و افزود: توزیع ۱۴ سری جهیزیه که ارزش هرکدام از آنها ۴۵ میلیون تومان است نیز در هفته بسیج انجام می‌شود. 

وی گفت: اعزام ۱۰ گروه جهادی برای انجام کارهای عمرانی، برگزاری ۱۰۰ حلقه صالحین در سه نقطه، مسابقه عصر خدمت‌رسانی بین پایگاه‌های مقاومت محلات، پیاده‌روی، پخت نان رایگان در روستای تکه، میقات صالحین و برپایی نمایشگاه عکس توسط شهرداری نهاوند از شاخص ترین برنامه‌های هفته بسیج است. 

 مختاری در ادامه با اشاره به چهلمین روز حمله اسرائیل اشغالگر به غزه گفت: امروز غزه امتحان طرفداران حق و محلی برای بیداری وجدان جامعه بشری شده است. 

وی افزود: جنگ غزه با وجود تلخی‌هایی که داشت و تعداد شهدای بالا باعث شد دنیا به درنده‌خویی و پلیدی اسرائیل پی برده و بیزاری خود را از اقدامات وحشیانه او اعلام کند. 

فرمانده سپاه نهاوند افزود: آن چه مردم غزه امروز به آن نیاز دارند روشنگری در رابطه با حقانیت مردم فلسطین برای افکار عمومی است که رسانه‌ها در این زمینه نقش بسیار مهمی دارند. 

وی با اشاره به تشکیل بسیج با فرمان حضرت امام خمینی(ره) گفت: تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی صد درصد با انگیزه الهی بود زیرا در هیچ کجای دنیا چنین تشکلی وجود نداشت که رهبر کبیر انقلاب بخواهد از آن الگوبرداری کند.

مختاری افزود: یکی از رسالت‌های بسیج رفع تهدیدها علیه انقلاب اسلامی است که در دفاع از کشور در دوران جنگ و مبارزه با ضد انقلاب نمود داشت و در حال حاضر نیز با حضور در همه عرصه‌ها برای خدمت‌رسانی تعریف می‌شود.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1577500

مهمترین اخبار ایران و جهان: