نیوز سیتی!
04 آذر 1402 - 20:05

فرمانده سپاه الغدیر: مسئولان به نخبگان بسیجی نگاهی راهبردی داشته باشند

فرمانده ارشد سپاه الغدیر استان یزد با بیان این‌که رسیدن به قله‌های پیشرفت در گرو تفکر بسیجی است، گفت: مسئولان و دست‌اندرکاران نظام باید به نخبگان بسیجی نگاهی راهبردی، عمیق داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سردار حسین زارع کمالی عصر امروز در همایش نخبگان و متنفذین اقشار بسیج استان یزد، اظهار کرد: بسیج در دل بحران‌های ابتدای انقلاب اسلامی تشکیل شد و تبدیل تهدیدات به فرصت مهمترین مأموریت بسیج بوده و است.

وی با بیان این‌که بسیج ثابت کرده ما می‌توانیم بدون وابستگی به دیگران موفق شویم، افزود: خلاقیت، نوآوری و تبعیت محض از امامین انقلاب و توسل به ائمه اطهار را مزیت و رمز کسب دستاوردهای بزرگ بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده ارشد سپاه الغدیر استان یزد، رسیدن به قله‌های افتخار در حوزه‌های مختلف را بیانگر سرآمدی روحیه بسیجی دانست وگفت: ایجاد تمدن نوین اسلامی برای زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت در گرو هم افزایی و ترویج تفکر جهادی است.

سردار زارع کمالی با بیان این‌که اگر می‌خواهیم به اهداف عالیه انقلاب اسلامی برسیم، مسئولان و دست‌اندرکاران نظام باید به نخبگان بسیجی نگاهی راهبردی، عمیق داشته باشند، تصریح کرد: رسیدن به کشوری پیشرفته و با شرف در گرو تربیت نسلی باسواد، شجاع، دلسوز، پیشگام و اثرگذار است.

وی دشمن شناسی را لازمه توسعه پایدار دانست و بیان کرد: ما زمانی می‌توانیم پیشرفت کنیم که نقاط ضعف خود را بشناسیم و برای رفع آنها برنامه‌ریزی کنیم.

فرمانده ارشد سپاه الغدیر استان یزد استفاده به موقع از ظرفیت نخبگانی لازمه توسعه همه جانبه نظام اسلامی، تأکید کرد: استفاده درست و به موقع از ظرفیت های داخلی در گرو بصیرت افزایی و دشمنان شناسی است.

سردار زارع کمالی در پایان تشکیل کارگروه‌های نخبگانی در حوزه دانش آموزی و دانشجویی را از جمله الزامات اجرایی برای شناسایی ظرفیت‌های داخلی دانست و بیان کرد: این مهم باید در دستور کار جدی بسیج اقشار تخصصی قرار گیرد.

پایان پیام/الف

منبع: فارس
شناسه خبر: 1584388

مهمترین اخبار ایران و جهان: