نیوز سیتی!
13 آبان 1402 - 08:28

حضور در راهپیمایی سیزدهم آبان‌ماه یک جهاد مسلم است

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: حضور در راهپیمایی سیزدهم آبان یک جهاد مسلم است و ثواب جهاد درراه خدا را دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سیزدهم آبان‌ماه؛ سالروز شهادت‌ دانش‌آموزان به دست رژیم پهلوی در سال ۱۳۵۷ و نیز سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۱۳۵۸، که به نام‌های «روز دانش‌آموز» و «روز مبازره با استکبار جهانی» نام‌گذاری شده است.

با توجه به اینکه در زمان کنونی با جنگ ترکیبی، روانی و تبلیغاتی گسترده دشمنان انقلاب اسلامی به خصوص با بهره‌گیری از فضای مجازی علیه نسل جوان و دانش‌آموزان مواجه هستیم، حضور راهپیمایی ۱۳ آبان به عنوان یک تکلیف ضرورت دارد.

حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه حضور در راهپیمایی سیزدهم آبان یک جهاد مسلم می‌داند و می‌گوید: حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان براساس ملاک و معیار شرعی و علمی، یک جهاد مسلم است و ثواب جهاد در راه خدا را دارد.

وی از مردم شریف استان خواست، برای شرکت در راهپیمایی وضو بگیرند و به قصد قربت و فقط برای رضای خدا و برای دفاع از مظلوم که در دین سفارش اکید شده که دشمن ظالم باشید و کمک‌کار مظلوم باشید؛ در راهپیمایی شرکت کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: الان دشمن‌تر از رژیم صهیونیستی برای اسلام و مسلمین و مظلوم‌تر از ملت فلسطین و غزه در عالم وجود ندارد، لذا حسب وظیفه الهی به قصد جهاد در راه خدا در این راهپیمایی همه با فریاد مرگ بر آمریکا که مرگ بر ظلم و ظالم، جنایت و جنایتکار، قاتل و خون‌ریز؛ حضور پیدا خواهیم کرد.

وی گفت: وقتی شعار مرگ بر آمریکا را با صدای رسا فریاد می‌زنیم در واقع از خدا درخواست می‌کنیم که مرگ این نظام خون‌ریز و ستمگر را برساند و امیدواریم به همین زودی به وعده مقام معظم رهبری شاهد نابودی رژیم صهیونیستی و مبارزان فلسطینی و اقامه نماز در قدس باشیم.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1560200

مهمترین اخبار ایران و جهان: