نیوز سیتی!
11 آبان 1402 - 12:52

اهدای ۳۶۵ سری جهیزیه به مددجویان ایلامی

مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۶۵ سری جهیزیه برای زوج‌های مددجو در ایلام تأمین شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، به نقل از روابط عمومی، ناصر مرادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام گفت: از ابتدای سال گذشته تاکنون بیش از یک هزار و ۶۰۰ زوج مددجو و نیازمند این استان جهیزیه رایگان دریافت کرده اند. 

وی افزود: کالاهای جهیزیه اهدایی کمیته امداد به زو‌ج‌های مددجو تعداد ۵ قلم کالای اساسی یخچال، تلویزیون، لباسشویی، اجاق گاز و جاروبرقی است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام یادآور شد: از این تعداد سری جهیزیه بیش از یک هزار و ۲۷۰ سری مربوط به سال گذشته و ۳۶۵ سری نیز از ابتدای امسال تاکنون بوده است.

مرادی بیان کرد: طی آیینی تعداد ۱۵۰ سری جهیزیه هر سری ۵ قلم کالای اساسی به ارزش ۴۵ میلیارد ریال اهدایی مقام معظم رهبری بوده که برای تحویل به زوج‌های مددجو به شهرستان‌های تابعه استان ارسال شد.

وی اضافه کرد: تهیه جهیزیه یکی از خدمات و برنامه های حمایتی مهم کمیته امداد بوده و تهیه جهیزیه برای زوج‌های دم بخت با کمترین زمان پشت نوبت بودن از برنامه های این نهاد است و مشارکت خیرین و مردم نیکوکار در این راستا می تواند راهگشا باشد و لذا از عموم مردم شریف برای مشارکت و همراهی دعوت می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، بیش از ۷۰ هزار نفر در استان ایلام تحت پوشش کمیته امداد هستند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1558700

مهمترین اخبار ایران و جهان: