نیوز سیتی!
29 آذر 1402 - 13:52

نماینده ولی‌فقیه در بسیج: حرکت راهیان‌نور ادامه دهنده فتح‌الفتوح است

نماینده ولی‌فقیه در بسیج مستضعفان گفت: حرکت عظیم راهیان‌نور، ادامه دهنده فتح الفتوح سال‌های دفاع مقدس است که جبهه حق در برابر باطل ایستادگی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، حجت‌الاسلام علی رضایی نماینده ولی‌فقیه در بسیج مستضعفان امروز در نشست قرارگاه مرکزی راهیان‌نور سپاه و بسیج، اظهار کرد: حرکت عظیم راهیان‌نور، ادامه دهنده فتح الفتوح سال‌های دفاع مقدس است که جبهه حق در برابر باطل ایستادگی کرد. 

وی افزود: شهدای عظیم ما با تمام توان و داشته‌های خود برای بقای اسلام، نظام و مردم وارد عرصه شدند و به همین علت انسان‌های حق‌خواه همواره از چنین افرادی تجلیل می‌کنند. 

نماینده ولی‌فقیه در بسیج مستضعفان گفت: سرزمین‌های راهیان‌نور جایگاه مقدسی دارند، مکان‌هایی که شهدای عزیز ما ره صد ساله را یک شبه طی کرده و به معراج رسیدند و به همین علت است که هر که در این مکان‌ها حضور پیدا کند، از حال خوب معنوی برخوردار می‌شود. 

رضایی تاکید کرد: همه ما باید در ابتدا حرکت عظیم راهیان‌نور را قدردان باشیم و سپس برای افزایش کیفیت و کمیت آن تلاش کنیم. 

وی افزود: دولت نیز توجه ویژه‌ای به راهیان نور دارد و انتظار می‌رود امکانات فراهم شود تا افرادی که شاهد دفاع مقدس نبودند، آن را از نزدیک لمس کنند و ببینند که این عزت و افتخار و قدرت اکنون مرهون چه کسانی است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1610544

مهمترین اخبار ایران و جهان: