نیوز سیتی!
28 آذر 1402 - 11:11

توزیع ۱۰۰ دستگاه رادیاتور برقی در مدارس استان زنجان

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان با اشاره به توزیع تجهیزات گرمایشی برای مدارس استان گفت: امسال نزدیک به ۱۰۰ دستگاه رادیاتور برقی برای مدارس استان به ویژه در مناطق روستایی دور افتاده توزیع شده است.

حمیدرضا اسلامی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با اشاره به توزیع تجهیزات گرمایشی برای مدارس استان اظهار داشت: امسال نزدیک به ۱۰۰ دستگاه رادیاتور برقی برای مدارس استان به‌ویژه در مناطق روستایی دورافتاده توزیع شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان با بیان اینکه در کل لوازم بخاری گازسوز، بخاری نفتی و چکه‌ای از مدارس استان حذف شده است، گفت: همه مدارس در مناطق شهری و یا مناطق روستایی مجهز به موتورخانه و یا پکیج هستند.

وی با اشاره به اینکه برخی از مناطق دورافتاده که تعداد دانش‌آموزان آنها هم کم است بخاری‌های برقی تابشی و یا رادیاتورهای برقی توزیع شده است، افزود: مابقی اقدامات انجام شده مربوط به بحث موتورخانه و پکیج دیواری و زمینی بوده است.

اسلامی با بیان اینکه الزام این اداره‌کل بر این است که هر مدرسه‌ای که تحویل داده می‌شود، انشعابات آب، برق و گاز آن وصل شده باشد در غیر این صورت تحویل آموزش‌و پرورش داده نمی‌شود، گفت: پروژه ۱۲ کلاسه شهید سلیمانی در شهر دندی آماده تحویل است منتهی چون آب و برق آن وصل نشده است در حال حاضر تحویل نداده‌ایم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان ادامه داد: همچنین پروژه ۶ کلاسه گلشهر ابهر هم آماده تحویل است اما چون انشعابات آب، برق و گاز آن و حتی خیابان‌کشی هم صورت نگرفته است در حال حاضر تحویل آموزش‌وپرورش نداده‌ایم.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1609100

مهمترین اخبار ایران و جهان: