نیوز سیتی!
01 دی 1402 - 23:54

خانواده خیر جیرفتی هزینه سالگرد و یادبود پدر خود را به آزادی ١١ زندانی اختصاص دادند

رئیس زندان جیرفت گفت: خانواده خیر جیرفتی هزینه برگزاری مراسم سالگرد و یادبود پدر خود را به مبلغ ٤٠٠ میلیون تومان، به آزادی زندانیان جرائم مالی اختصاص دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، محمدرضا شریفی امروز با اشاره لخ اختصاص هزینه سالگرد و یادبود پدر خانواده حیر جیرفت به آزادی زندانیان اظهار کرد: با این اقدام انسان دوستانه و خدا پسندانه، ١١ زندانی جرائم مالی، شامل یک زن و ده مرد از زندان آزاد می‌شوند.

رئیس زندان جیرفت بیان داشت: این خانواده نیکوکار هدف خود از این اقدام شادی روح پدرشان، معلم اخلاق و حقوق، زنده یاد «اصغر گیلانی‌پور» و مشارکت در آزادی زندانیان جرائم مالی اعلام کردند.

وی گفت: زنده یاد گیلانی‌پور ضمن اینکه از اولین وکلای به نام شهرستان و مؤلف کتاب «جیرفت در گذرگاه تاریخ» بود، سالها به‌عنوان دبیر و مدیر دبیرستان در جیرفت مشغول به تدریس بوده و در زمان حیات، یک مدرسه را به فرزندان جیرفت اهداء کرد.

شریفی ضمن قدردانی از اقدام انسان دوستانه و خداپسندانه همسر و دختر مرحوم گیلانی‌پور خاطرنشان کرد: اختصاص هزینه مراسم‌ ختم، به کارهای خیریه، باقیات و صالحات را برای فرد متوفی در پی دارد و می‌تواند در شهرستان به یک فرهنگ تبدیل شود.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب
 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1612744

مهمترین اخبار ایران و جهان: