نیوز سیتی!
29 آبان 1402 - 23:47

بسیج در حوزه محرومیت‌زدایی موفق عمل کرده است

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از حوزه سازندگی و محرومیت‌زدایی به عنوان یکی از عرصه‌های موفق بسیج یاد کرد و گفت: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده، طرح جهاد آبرسانی در ۵۶ روستا تا پایان سال عملیاتی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان شامگاه دوشنبه در مراسم تجلیل از گروه‌های موفق جهادی استان با تبریک هفته بسیج با بیان اینکه کاری که برای خدا و در راه رضای خدا باشد ارزشمند است، اظهار داشت: دشمن با همه تهدیدات و تحریم‌ها می‌خواهد اراده ملت ایران را بشکند، این در حالی است که مردم راست‌قامت در مقابل این توطئه‌ها ایستاده و مجاهدت می‌کنند.

فرمانده سپاه استان زنجان با بیان اینکه جهادگران در عرضه جهاد کارهای بسیار ارزشمندی انجام می‌دهند، گفت: فعالیت‌های جهادگران مربوط به حوزه خاصی نیست و در تمام حوزه‌ها بدون هیچ چشم داشتی حضور فعال و چشمگیر دارند.

وی از حوزه سازندگی و محرومیت‌زدایی به‌عنوان یکی از عرصه‌های موفق بسیج یاد کرد ضمن اینکه مقام معظم رهبری نیز به حوزه محرومیت‌زدایی، سازندگی و آبادانی کشور تأکید فراوانی دارند، ادامه داد: بدون شک بسیجیان جهادگر در عصر حاضر نیز همانند رزمندگان شجاع در دوران دفاع‌ مقدس در مقابله با مشکلات سینه سپر می‌کنند.

کرمی به بحث جهاد آبرسانی اشاره کرد و ادامه داد: سال گذشته جهاد آبرسانی در ۵۷ روستا اجرا شد، امسال نیز با تفاهم‌نامه بسیج سازندگی سپاه و آبفا استان زنجان جهاد آبرسانی به ۱۵۷ روستا اجرا و با توجه به هماهنگی‌های انجام شده در ۵۶ روستا تا پایان سال این طرح عملیاتی خواهد شد.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1579344

مهمترین اخبار ایران و جهان: