نیوز سیتی!
25 آذر 1402 - 06:37

اعلام زمان معرفی کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد توسط محسن کاوه

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در حاشیه مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در ساری گفت: بزودی همراه با معرفی کشتی گیران تیم ملی، کادر فنی هم اعلام خواهد شد.

محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران  در حاشیه برگزاری کشتی آزاد انتخابی تیم ملی، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، در خصوص این مسابقات اظهار کرد: ابتدا باید از مسوولان هیات کشتی استان مازندران تقدیر و تشکر کنم که یک همچین مسابقه ای را برگزار کردند.

وی ضمن تقدیر از هواداران مازندرانی، افزود: تماشاگران مازندرانی نشان دادند همانطور که در رشته کشتی خوب و عالی هستند در حمایت گری از ورزشکاران خودشان هم خوب هستند.

کاوه ادامه داد: کیفیت مسابقات از لحاظ فنی خیلی عالی بود. یک حسن این انتخابی‌ها این است که یکسری از جوانان در این مسابقات حضور دارند که فکر می کنم به کشتی بزرگسالان خودشان را نزدیک می کنند.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در خصوص تکلیف کشتی گیران مصدوم هم صحبت کرد و گفت: این موضوع خارج از دست من است و ما یک کمیسیون پزشکی در فدراسیون داریم و کسانی که مشکل داشتند و آسیب دیده بودند باید اول کمیسیون پزشکی ما آنها را تایید کند و بعد از آن تصمیم گیری خواهیم کرد.

کاوه در خصوص اینکه آیا امکان دارد ورزشکاران مصدوم در مرحله بعدی چرخه انتخابی حضور داشته باشد یا خیر، گفت: همه این‌ها منوط به نظر کمیسیون پزشکی فدراسیون کشتی است.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در خصوص بحث جوان و کم تجربه بودن برخی کشتی گیران، اظهار داشت: من فکر کنم بچه‌های جوان ما در این مسابقات خیلی خوب بودند اما در خصوص بحث اردوها بله درست است ما باید اردوهای خودمان را برگزار کنیم و بحث تورنمنت های مختلف و از همه مهمتر نفراتی که برای المپیک پاریس انتخاب می شود، خوب انتخاب شود و در همین روند به آمادگی مطلوب هم برسد.

 وی در خصوص مشخص شدن اعضای کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد، گفت: همراه با اسامی نفراتی که قرار است به اردو دعوت بشوند که این اردو از ۲۷ آذر آغاز خواهد شد، کادر فنی هم همانجا همراه با کشتی گیران معرفی خواهد شد.

پایان پیام/۸۶۰۵۹/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1605944

مهمترین اخبار ایران و جهان: