نیوز سیتی!
25 آذر 1402 - 19:12

تعویض بیش از ۴ هزار کنتور آب خراب در ایلام

مدیرعامل آب و فاضلاب ایلام گفت: در ۹ ماه ابتدایی سال جاری تعداد ۴ هزار و ۲۰۲ کنتور آب خراب در استان تعویض و ساماندهی شده است.

پرویز ناصری مدیرعامل آب و فاضلاب استان ایلام شامگاه شنبه ۲۵ آذر ماه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: به منظور بهینه سازی فرآیند تولید، توزیع و مصرف آب میان مشترکین، در ۹ ماهه ابتدای سال جاری تعداد ۴هزار و ۲٠۲ کنتور خراب  در استان ایلام تعویض و ساماندهی شد.

وی افزود: ساماندهی کنتورهای خراب و مشترکان غیر مجاز از اهداف کلان شرکت آب و فاضلاب استان ایلام برای رسیدن به وضعیت مطلوب شبکه است.

 مدیر کل آب و فاضلاب استان ایلام ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب ایلام در این راستا تمام امکانات و نیروی کاری خود را برای رفاه حال مردم به کار گرفته است.

ناصری با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین راه های جلوگیری از هدررفت آب و کاهش آب به حساب نیامده، شناسایی کنتورهای خراب و تعویض به موقع آنهاست، خاطرنشان کرد: شناسایی کنتورهای خراب از جمله وظایف مامورین قرائت کنتور می باشد که تعویض این کنتورها تاثیر بسزایی در مدیریت مصرف آب خواهد داشت.

این مقام مسئول تصریح کرد: تعداد کل مشترکین آب شهری و روستایی استان ایلام ۲۴۳ هزار و ۱۲۱ فقره اشتراک است. 

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، شرکت آب و فاضلاب استان ایلام از اول سال جاری تا به امروز در سطح استان ۴هزار و ۹۳۵ انشعاب جدید واگذار کرده است.

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1606800

مهمترین اخبار ایران و جهان: