نیوز سیتی!
01 آذر 1402 - 18:14

یک دختر دانش‌آموز ۸ ساله شهردار منطقه ۸ کرج شد

شهرداری منطقه ۸ کرج طرح هر دانش‌آموز یک شهردار را به مدت یک‌سال است که به اجرا گذاشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، در دنیای امروز جنسیت تعیین کننده امور نیست! بلکه صفت‌ها، خصلت‌ها و احساس مسؤولیت‌هاست که نقشی تعیین کننده در عمران و آبادانی شهرها از نقطه نظر فرهنگی، اقتصادی و... دارد.

شهرداری منطقه ۸ کرج طرح هر دانش‌آموز یک شهردار را به مدت یک‌سال است که به اجرا گذاشته است.

غلامرضا رضوانی، شهردار این منطقه، در این خصوص می‌گوید: هدف از این طرح، آموزش و همچنین خودباوری دانش‌آموزان دختر و پسر، در قبال درک و شناخت مسؤولیت‌های اجتماعی‌شان است.

بنا بر این گزارش قابل ذکر است؛ مدارس آموزش پرورش ناحیه ۳ کرج که در سطح منطقه ۸ شهرداری کرج هستند با همیاری و همفکری خودشان، در هر هفته یک دانش‌آموز دختر یا پسر را به عنوان شهردار انتخاب می‌کنند و این دانش‌آموز با حضور در جایگاه شهردار منطقه ۸، برای چند ساعت نقش شهردار را ایفا می‌کند و تمام معاونت‌ها و مسئولین امور منطقه نیز با این شهردار دانش‌آموز، نهایت همکاری را می‌کنند.

 رضوانی در ادامه می‌گوید: خوشبختانه این طرح با استقبال پدران و مادران دانش‌آموزان و همچنین اولیا و مربیان مدارس و آموزش و پرورش قرار گرفته است. 

به گفته این مقام مسؤول، تمام دانش‌آموزان دختر یا پسر سطح منطقه ۸، تلاش می‌کنند با ابراز شایستگی‌شان، عنوان شهردار را در کارنامه خود به ثبت برسانند.

سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ نیز دانش آموزی از مدرسه آسیه با حضور در شهرداری منطقه ۸ نقش شهردار را به خوبی ایفا کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1581444

مهمترین اخبار ایران و جهان: