نیوز سیتی!
03 دی 1402 - 23:31

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین جوانان ضروری است

فرماندار گرمه گفت: فرهنگ شهادت به نحو شایسته، مطلوب و اثر گذار برای جوانان تبیین و تشریح شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمه، امروز عبدالحسین قاضوی فرماندار گرمه در جلسه کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این شهرستان اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای اقشار جوان و همچنین نسل جدید از توجه و اولویت خاصی بر خوردار است.

وی با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ شهدایی و حفظ حرمت خانواده های شهدا و ایثارگر گفت: انتقال مفاهیم ارزشمند در حوزه ایثار و شهادت می تواند با برگزاری طرح سپاس از خانواده شهدا و برگزاری یادواره ها در مساجد محلات شهرستان باشد و باید مستمر و با تلاش بیشتری انجام شود.

فرماندار گرمه با بیان اینکه امروز هر چه در کشور داریم از برکت خون شهداست، افزود: ترویج فرهنگ ایثارو شهادت وظیفه همگانی است.

وی تصریح کرد: سی و یکمین یادواره شهدای شهر ایور در جمعه ۸ دی ماه همزمان با نماز مغرب و عشا در محل مسجد صاحب الزمان(عج) شهر ایور برگزار خواهدشد.

فرماندار گرمه افزود: این یادواره با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، یادآوری جانفشانی‌های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برپا خواهد شد.

شایان ذکر است، در این جلسه طی حکمی از  حسین نژاد استاندار خراسانشمالی، عبدالحسین قاضوی فرماندار گرمه به ریاست کمیته اجرایی شهرستان گرمه در ستاد کنگره ملی بزرگداشت سه هزار شهید استان خراسان شمالی منصوب شد. 

پایان پیام/ح

منبع: فارس
شناسه خبر: 1614944

مهمترین اخبار ایران و جهان: