نیوز سیتی!
03 دی 1402 - 20:15

لیگ برتر والیبال| کامبک هیجان انگیز هورسان در جهنم رامسر

هورسان رامسر با شکست گیتی‌پسند اصفهان در دیداری پنج سته رتبه دوم جدول را از ایفاسرام اردکان گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، هفته سیزدهم و پایانی دور رفت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (یکشنبه سوم دی) با هفت دیدار در شهرهای رفسنجان، سیرجان، گرگان، رامسر، تهران (دو دیدار) و اردکان پیگیری می‌شود.

در این هفته چهار تیم هورسان رامسر، شهداب یزد، طبیعت و گیتی‌پسند اصفهان امکان کسب سکوی دوم جدول را داشتند که هورسانی‌ها با شکست سه بر دو حریف به این هدف رسیدند تا دور رفت را با کسب رتبه دوم جدول با ۹ برد از آن خود کنند.

گیتی‌پسند اصفهان که در ست‌های اول و دوم ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی رسیده بود در دو ست بعدی ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۰ مغلوب میزبان خود شد تا کسب یک امتیاز از این مسابقه برایش قطعی شود.

در ست پنجم تیم هورسان رقابت بسیار نزدیکی با نماینده اصفهان داشت و ۱۵ بر ۱۲ به پیروزی رسید تا با کسب نهمین برد و ۲۲ امتیاز، رتبه دوم جدول را از ایفاسرام اردکان گرفت. بدین ترتیب شاگردان سید سعید عقیلی در تیم گیتی‌پسند که در چهار هفته اخیر نتیجه را به حریفان خود واگذار کرده بودند، موفق به شکست طلسم لیگ برتری خود نشدند و در مجموع دور رفت را با شش ناکامی، هفت برد و 22 امتیاز به پایان رساندند.

حسین پورکاشیان، بهروز جعفری، مسعود ذوقی و محمد آقایی به ترتیب به عنوان نماینده سازمان لیگ، ناظر فنی و داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

ست دوم این دیدار یک کارت زرد داشت که مهدی بیاتی از تیم گیتی پسند اصفهان آن را دریافت کرد.

مسابقه دو تیم هورسان و گیتی‌پسند ۱۴۱ دقیقه طول کشید و یک هزار و ۲۰۰ تماشاگر در سالن صدر رامسر داشت.

پایان پیام/۸۶۰۵۹/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1614788

مهمترین اخبار ایران و جهان: