نیوز سیتی!
13 آذر 1402 - 13:41

رئیس جمهور در دیدار با همتای کوبایی: تبادل ظرفیت‌های دو کشور می‌تواند تحریم‌ها را خنثی کند

رئیس جمهور در دیدار با همتای کوبایی خود گفت: مقاومت دو کشور در مقابل نظام سلطه وجه مشترکی است که ما را در معرض تحریم های آمریکا قرار داده است. آن چیزی که می تواند تحریم ها را خنثی کند تبادل ظرفیت های دو کشور است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله رئیسی رئیس‌جمهور در نشست خبری با همتای کوبایی گفت: همکاری‌های خوبی با کوبا داریم و این همکاری‌ها رو به توسعه است.

وی ادامه داد: ایران و کوبا در حوزه علم و فناوری کارهای مشترک خوبی به سرانجام رسانده‌اند. از جلوه‌های این همکاری ساخت واکسن مشترک بود.

رئیسی تاکید کرد: ایران هم در حوزه بیوتکنولوژی و هم نانوتکنولوژی توانایی بالایی دارد و می‌توانیم این توانایی را با کوبا تبادل کنیم. اسنادی که به امضا رسید زمینه ساز ارتقا روزبه‌روز همکاری دو کشور خواهد بود.

رئیس‌جمهور افزود: تصمیم گرفتیم روابط دو کشور در حوزه‌های مختلف ارتقاء پیدا کند. این یکی از راه‌های مهم خنثی شدن تحریم‌ها است

وی افزود: مقاومت دو کشور در مقابل نظام سلطه وجه مشترکی است که ما را در معرض تحریم های آمریکا قرار داده است. آن چیزی که می تواند تحریم ها را خنثی کند تبادل ظرفیت های دو کشور است.

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1593488

مهمترین اخبار ایران و جهان: