نیوز سیتی!
22 آذر 1402 - 12:52

استاندار البرز: مردم خواستار ساخت المان شهدا هستند

استاندار البرز از تشییع ۶ شهید گمنام در نقاط مختلف استان البرز خبر داد و از مسؤولان استان خواست تا در کمترین زمان ممکن نسبت به تکمیل و اتخاذ تدبیر برای نگهداری المان‌ها و یادمان‌های شهدا اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام در استان که روز چهارشنبه ۲۲ آذر ماه ۱۴۰۲ در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن قدردانی از حضور و حمایت های مردم همیشه در صحنه البرز و اتحاد و انسجامی که در مجموعه مدیران استان برای پیشبرد اهداف استان شکل گرفته، گفت: شهدا بر گردن ما حق بزرگی دارند چراکه بواسطه جانفشانی و خون پاک آنها ما اکنون در امنیت و آرامش، کار و زندگی می‌کنیم.

وی ادامه داد: تمامی متولیان برگزاری این مراسم باید ابتدا با توجه به ارادت و تعلق خاطر و سپس در جایگاه و پست خود نسبت به برپایی این میهمانی بزرگ اقدام کنند و بر این باور هستم که مردم قدرشناس البرز پای کار هستند و همانند خانواده شهدا، این ۶ پیکر را در آغوش می‌گیرند.

عبداللهی گفت: ضرورت دارد با توجه به اهمیت تکریم شهدا و مطالبه مردمی در این راستا، از ظرفیت های مردمی در محله‌های مختلف برای رسیدگی و نگهداری از المان‌ها استفاده شود.

وی افزود: روز یکشنبه ۲۶ آذرماه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، پیکر شهدا تا مصلای بزرگ کرج تشییع می شود و سپس در مراسم روضه خوانی آیت الله حسینی همدانی نماینده محترم ولی فقیه در استان حضور می‌یابیم و شهدا را به سمت منزل خود بدرقه می کنیم تا میزبانان در شهرهای مختلف نیز از این مراسم معنوی بی بهره نمانند.

استاندار البرز گفت: اطلاع رسانی به مردم، راه اندازی موکب‌ها و هیات‌های عزاداری از دیگر مواردی است که باید با تعاملی ویژه صورت گیرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1603600

مهمترین اخبار ایران و جهان: