نیوز سیتی!
21 آذر 1402 - 23:11

نخستین همایش ملی پیوند آموزش با جامعه در تربت حیدریه برگزار می شود

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه گفت: نخستین همایش ملی پیوند آموزش با جامعه، سازمان‌ها و صنایع هفته آینده به میزبانی این دانشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه، محمد حاتمی امشب در نشست خبری به مناسبت هفته پژوهش، اظهار کرد: نخستین همایش ملی پیوند آموزش با جامعه با هدف معرفی آخرین دستاوردهای پژوهشی 400 واحد دانشگاه آزاد سرتاسر کشور در حوزه علوم انسانی و زیرشاخه‌های حوزه آموزشی آن هفته آینده در تربت حیدریه برگزار می شود.

وی افزود: از مجموع ۲۰۵ مقاله ارسالی به دبیرخانه، ۷۵ مقاله در سه سطح سخنرانی (39 مقاله)،  پوستر( 28 مقاله) و چاپ در مجموعه مقالات (هشت مقاله) مورد پذیرش هیات داوران قرار گرفته‌است.

حاتمی با بیان اینکه حامی مالی همایش 2 شرکت بزرگ معدنی واقع در شهرستان خواف هستند، گفت: مرکز آموزش خواف وابسته با این دانشگاه اکنون با ۹۰۰ دانشجو در 2 مقطع کاردانی و کارشناسی در رشته‌های مکانیک و حسابداری مشغول تحصیل و لذا گستره علمی و پژوهشی این دانشگاه موجب جلب نظر واحدهای صنعتی و معدنی یاد شده، می‌باشد.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی تربت‌حیدریه نیز در خصوص محورهای همایش گفت: نقش دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی در راستای تامین و بروزرسانی شایستگی نیروی انسانی مورد نیاز سازمان‌ها و صنایع، چالش‌ها و فرصتهای همکاری موسسات و نهادهای آموزشی با جامعه، سازمانها و نیز صنایع، همسوسازی برنامه‌های درسی و آموزشی موسسات و نهادهای آموزشی متناسب با نیازهای جامعه، سازمانها و صنایع، ایجاد بستر لازم برای همکاری موسسات و نهادهای آموزشی با سازمان‌ها و صنایع به منظور  ارتقای مهارت آموزی نیروهای انسانی از جمله محورهای اصلی همایش است.

حسین رضایی افزود: آموزش مجازی، یادگیری الکترونیکی، نوبسترسازی و چندبسترسازی رشته‌های علمی در راستای پیوند آموزش با جامعه ، سازمانها و صنایع، مهاجرت رشته‌ای، مهارت‌آموزی و دانشکده‌های موضوعی در راستای پیوند آموزش با جامعه، سازمان‌ها و صنایع از دیگر محورهای همایش است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1603088

مهمترین اخبار ایران و جهان: