نیوز سیتی!
14 آبان 1402 - 22:29

حزب الله پاسخ جنایت رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان را داد

حزب الله تأکید کرد که به هیچ عنوان با ضربه زدن و تعدی به غیر نظامیان، مسامحه نخواهد کرد، بلکه پاسخ قاطع و محکمی به این مسئله خواهد داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جنبش حزب الله لبنان خبر داد که  در واکنش به جنایت هدف قرار دادن یک خودرو و شهادت چهار غیر نظامی لبنانی، شهرک صهیونیستی «کریات شمونا» را با چند فروند موشک گراد هدف قرار داده است.

حزب الله تأکید کرد که به هیچ عنوان با ضربه زدن و تعدی به غیر نظامیان، مسامحه نخواهد کرد، بلکه پاسخ قاطع و محکمی به این مسئله خواهد داد.

منابع خبری گزارش دادند که لحظاتی پیش، 10 فروند موشک از جنوب لبنان به سمت شهرکهای صهیونیستی واقع در شمال فلسطین فلسطین اشغالی شلیک شد.

در پی این حمله موشکی، صدای آژیرهای خاطر در «المطلة»، «کفر جلعادی»و «کریات شمونا» در الجلیل به صدا درآمده است.

پس از به شهادت رسیدن چهار نفر از اعضای یک خانواده در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان، مسئولان این رژیم از شهرک‌نشینان اسرائیلی ساکن در مناطق مرزی با لبنان خواستند که وارد پناهگاهها شوند.

حسن فضل الله نماینده فراکسیون وفاداری به مقاومت (وابسته به حزب الله) در پارلمان لبنان در واکنش به این جنایت صهیونیستها گفت: خون کودکان لبنان به خون کودکان غزه ملحق شده است.

یک خودروی غیر نظامی در «عیناتا» در جنوب لبنان هدف قرار گرفت و در پی آن، مادر بزرگ و سه کودک به شهادت رسیدند.

شبکه خبری المیادین گزارش داد که در این حمله، رژیم صهیونیستی با پهپاد این خودرو را هدف قرار داده بود. برخی از منابع خبر دادند که پدر و مادر این کودکان، به شدت زخمی شده‌اند.

فضل الله با بیان اینکه ما در برابر یک جنایت خطرناک علیه غیر نظامیان قرار داریم، هشدار داد که دشمن صهیونیستی، هزینه این اقدام را خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی نمی‌تواند این جنایت را توجیه کند، خاطر نشان کرد: ما معادلات واضحی در قبال اسرائیل داریم. نمی‌توان ساکنان جنوب را ترساند و به هر قیمتی، با جنایات اسرائیل مقابله خواهیم کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1562544

مهمترین اخبار ایران و جهان: