نیوز سیتی!
30 آذر 1402 - 15:31

خدمت‌رسانی جهادگران زمینه‌ای برای امیدآفرینی انقلاب است

جانشین قرارگاه احمد بی موسی (ع) سپاه فجر فارس خدمت‌رسانی جهادگران را زمینه‌ای برای امیدآفرینی انقلاب عنوان کرد.مجمع جهادگران سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز با حضور جهادگران و گروه های عجهادی شمال غرب شیراز صبح امروز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سرهنگ مجید علیپور در مجمع جهادگران سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز با بیان اینکه جهادگران معجزه وار برای خدمت به مردم کار می کنند و در عرصه خدمات‌دهی اقدامات بی نظیری در شمال غرب شیراز انجام داده‌اند، گفت: کاری که با اخلاص و نیت خدایی همراه باشد حاصل آن رضایت مردم را به دنبال دارد. 

وی افزود: فعالیت ها و عملکردهای جهادگران نیازمند به تبلیغات هنرمندانه برای امید آفرینی و ارزش افزوده در سبد انقلاب دارد و باید در هر نقطه و محله ای کارهای جهادی تبلیغ شود تا مردم مطلع  باشند.

معاون سپاه فجر فارس با اشاره به اینکه در شهر شیراز همدلی و هم افزایی خوبی سپاه و شورای اسلامی و شهرداری برای خدمات دهی وجود دارد، گفت: در امر خدمات رسانی و کارهای جهادی روند تسهیل گیری امورات در جهت خدمت به مردم فراهم است و کارهای جهادی خوبی در شهر شیراز در راستای محرومیت زدایی شکل گرفته است.

سرهنگ احمدی جابری، فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز هم در این مراسم گفت: گروه های جهادی در شمال غرب شیراز در امر ساخت و نوسازی خانه محرومین، توزیع بسته های معیشتی در محلات و مناطق کم برخوردار فعالیت چشمگیری دارند.
 
گفتنی است در این مراسم از جهادگران و گروه های جهادی توسط بسیج سازندگی سپاه تقدیر شد.

پایان پیام/ن

منبع: فارس
شناسه خبر: 1611744

مهمترین اخبار ایران و جهان: