نیوز سیتی!
22 آبان 1402 - 11:33

۱۱۷ کلاس درس در نیمه دوم سال تحویل آموزش و پروش می‌شود

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آماده درصدد هستیم برای نیمه دوم سال‌جاری ۱۱۷ کلاس را در قالب ۲۳ پروژه تحویل آموزش و پرورش بدهیم.

حمیدرضا اسلامی مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان امروز در گفت‌و‌گو با فارس با بیان اینکه در نیمه نخست سال‌جاری ۱۱۹ کلاس درس را در قالب ۲۳ پروژه تحویل آموزش‌وپرورش داده شد، اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های به‌عمل‌آمده درصدد هستیم برای نیمه دوم سال‌جاری هم ۱۱۷ کلاس را در قالب ۲۳ پروژه تحویل آموزش و پرورش بدهیم.

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان با بیان اینکه پروژه استخر دانش‌آموزی ابهر و شهر قیدار در حال‌ حاضر در دست‌ساخت داریم، گفت: همه تلاش ما این است که استخر دانش‌آموزی زنجان را تا انتهای سال‌جاری تکمیل و تحویل آموزش پرورش داده شود.

وی با اشاره به اینکه امسال ۱۳۵ هزار مترمربع، محوطه ۹۰ مدرسه را در مناطق مختلف استان آسفالت‌ریزی کردیم، افزود: منتظر ابلاغ اعتبارات قیر رایگان هستیم که در صورت ابلاغ و وضعیت مناسب جوی شاهد آسفالت‌ریزی به میزان ۱۴۴ هزار متر مربع خواهیم بود.

اسلامی به پروژه‌‌های مدرسه‌سازی در حال ساخت در شهرک‌های اقماری اشاره کرد و ادامه داد: ۴ پروژه در فازهای مختلف شهرک گلشهر، مهرآرا یک پروژه ۱۲ کلاسه، شهرآرا یک پروژه ۶ کلاسه در دست ساخت داریم که پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها از ۲۰ درصد تا ۷۰ درصد است.

گفتنی است، امسال ۱۰ هزار میلیارد تومان تجهیزات بین مناطق ۱۴ گانه آموزش و پرورش توزیع شده است.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1570144

مهمترین اخبار ایران و جهان: