نیوز سیتی!
22 آبان 1402 - 21:12

آغاز به کار سومین کنفرانس بین المللی برنامه ریزی مدیریت شهری در مشهد

دهمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین المللی برنامه ریزی مدیریت شهری روزهای ۲۷و۲۸ آبان در مشهد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مهدی ناصحی اظهار کرد: دهمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین المللی برنامه ریزی مدیریت شهری با مشارکت مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهرمشهد، دانشگاه فردوسی و شهرداری با محوریت مسکن و باز آفرینی برگزار می شود. 

دبیر کمیته راهبردی این همایش با اشاره به فجایع غزه توسط رژیم منحوس صهیونیستی اعلام کرد: باتوجه به شرایطی که ما امروز در جهان اسلام با آن روبرو هستیم، یکی از مهمترین موضوعات مورد بحث ما در این همایش فاجعه انسانی است که توسط رژیم صهیونیستی در غزه اتفاق افتاده است و یکی از پنل های تخصصی این کنفرانس، موضوع بازسازی شهرهای آسیب دیده از جنگ با محوریت غزه خواهد بود که با مشارکت متخصصان، راهبردها و راهکارهایی برای بعد از پایان جنگ غزه پیش بینی و معرفی خواهد شد.

وی افزود: در این کنفرانس که باحضور مدیران ارشد وزارت مسکن و شهرسازی و با سخنرانی استاندار خراسان رضوی افتتاح می شود، نخبگان علمی این حوزه به بیان دیدگاه های خود درباره موضوعات کنفرانس می پردازند. 

این عضو شورای شهر خاطرنشان کرد: شهرداریها بخاطر سطح گسترده تماس بامردم و خدماتی که ارائه می کنند، نقش بسیار مهمی در زیست مردم دارند.

وی با اشاره به ۳۱۶خدمت ارائه شده توسط شهرداری، یاد آورشد: لازمه بهبود ارائه این خدمات به روزبودن شهرداریهاست واین امکان پذیعرنیست جز در سایه تعامل با مجامع علمی و استفاده از ظرفیت ها و تولیدات دانش بنیان که در این کنفرانس تحقق می یابد. 

ناصحی اظهار امیدواری کرد این نشست با قدرت و مشارکت اندیشمندان و پژوهشگران، دستاورد مهمی داشته باشد.

وی رویکرد کنفرانس را منطبق با سیاستهای دولت درحوزه مسکن و باز آفرینی عنوان داشت و گفت: کارهای تخصصی داوری شده در این ۲حوزه در روزهای برگزاری نشست توسط حاضران در کنفرانس ارائه خواهدشد.

ناصحی کنفرانس برنامه ریزی و مدیریت شهری را فرصت خوبی برای تعامل مدیران شهری با متخصصان سایر حوزه ها دانست و با تاکید بر اکران پوسترهای رسیده و پنل هایی که ارائه خواهدشد، ابراز اطمینان کرد که این نشست در مشهد نقش درخشان خود را در بخش مدیریت شهری ایفا خواهد کرد.

وی در پایان گفت: سفیر فلسطین در ایران، نماینده حماس و شهردار سابق غزه را از مهمانان این نشست تخصصی هستند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1570888

مهمترین اخبار ایران و جهان: