نیوز سیتی!
19 آبان 1402 - 11:15

برخی به غلط مطالبه‌گری را تخریب قلمداد می‌کنند

مدیرمسئول خبرگزاری فارس در استان فارس گفت: مطالبه‌گری مشکلات فراوانی را پیش پای یک مطالبه‌گر قرار می‌دهد و حتی گاها نیز آسیب‌هایی را برای این خبرگزاری داشته است، متاسفانه نقدپذیری در استان فارس بسیار پایین است و برخی مسئولین به غلط تلاش برای رفع نواقص را مساوی با تخریب قلمداد می کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، ابراهیم کمالی در نشست دبیران مجمع مطالبه‌گران استان فارس گفت: خبرگزاری فارس همیشه کنار مطالبه گران بوده و مطالبه‌های به حق آنان را پیگیری و رسانه‌ای کرده است و گاها پای تمامی آسیب‌های آن نیز ایستاده است.

مدیر مسئول خبرگزاری فارس در استان فارس گفت: سیر مطالبه‌گری سختی‌های فراوانی را پیش پای یک مطالبه‌گر قرار می‌دهد، همانطور که این رویه باعث هزینه‌های فراوانی برای خبرگزاری فارس نیز شده است، اما این خبرگزاری تمام قد در کنار مطالبه گران خواهد بود.

وی افزود: متاسفانه نقدپذیری در استان فارس بسیار پایین است و برخی مسئولین به غلط تلاش برای رفع نواقص را مساوی با تخریب قلمداد می کنند.

ابراهیم کمالی اضافه کرد: یکی از شیوه‌های راهبردی خبرگزاری فارس در حل مشکلات و بیان مطالبه، روش پرونده‌ای کردن مطالبات است، به این صورت که در هفته‌های مختلف و از طرق مختلف به آن موضوع پرداخته می‌شود تا این پرونده زنده بماند و همین امر موجب می‌شود مسئولین به آن موضوع توجه مداوم داشته باشند.

مدیرمسئول خبرگزاری فارس در استان فارس ادامه داد: بیان مشکلات واحدها و کارخانه‌های راکد از سوژه‌هایی است که بهتر است از این طریق به آن پرداخت، کارخانه ازمایش یکی از آن موارد است، بیش از ۵۰ گزارش خبری، گزارش تصویری، میزگرد و دعوت از مهمان‌ها و مدیران مختلف انجام شده است و جزئی‌ترین آسیب‌های این کارخانه مورد بحث قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: ما زیرساخت رسانه‌ای رابرای انتشار مطالبات مطالبه‌گران از یک رسانه رسمی مهیا کرده‌ایم، سامانه فارس من یکی از همین زیرساخت‌ها است که بهترین فرصت را در اختیار تمامی مطالبه‌گران قرار داده است تا پویش‌ها و مطالبات خود را در آن به ثبت برسانند و خبرنگاران خبرگزاری نیز موظف به پیگیری و انتشار گزارش در آن خصوص هستند.

کمالی در آخر تاکید کرد: انتشار خبر خوب نیز یکی از مهم‌ترین سیاست‌های خبرگزاری فارس است و انتشار اخبار اقدامات مثبت و جهادی مسئولین از اولویت‌های این خبرگزاری می‌باشد و بر آن تاکید دارد.

پایان پیام/خ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1566944

مهمترین اخبار ایران و جهان: