نیوز سیتی!
06 دی 1402 - 21:08

فرماندار ارومیه: حل مشکلات سرانه آموزشی و بهداشتی این شهرستان در اولویت قرار دارد

فرماندار ارومیه گفت: باید تلاش مدیران و مسئولان این شهرستان در جهت حل مشکلات سرانه آموزشی و بهداشتی صورت پذیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، غلامحسین عماری فرماندار شهرستان ارومیه اظهار داشت: شهر ارومیه برای قرار گرفتن در جایگاه واقعی خود به عنوان یک کلانشهر نیازمند تلاش و مشارکت تمامی دستگاه‌های اجرایی و همکاری نمایندگان مجلس و شهرداری است.

 وی افزود: شهرستان ارومیه ظرفیت‌های بالایی در بخش‌های مختلف اقتصادی و سرمایه‌گذاری، کشاورزی، دامداری، علمی و دانشگاهی، بهداشتی و گردشگری موضوعی دارد.

وی با بیان اینکه مردم فهیم ایران اسلامی و همشهریان ارومیه‌ای همواره و در برهه‌های مختلف در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران در صحنه بوده و هستند، ادامه داد: خدمت به مردم مهم ترین وظیفه مدیران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که در این راستا نباید اصل صداقت و شفاف سازی در امور را فراموش کنند.

فرماندار شهرستان ارومیه به آیین تشییع پیکر مطهر شهدای تازه تفحص شده هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و با قدردانی از حضور گسترده مردم در این مراسم گفت: حماسه حضور پرشور مردم ارومیه در این آیین نشان داد که ملت ایران و مردم شهید پرور ارومیه باوجود تمامی توطئه‌های دشمن همچنان با بصیرت رهرو راه شهدا و آرمان های والای آنان هستند.

عماری به اعتبارات عمرانی تخصیص یافته و جذب شده شهرستان ارومیه در بخش های مختلف اشاره کرد و ادامه‌ داد: باید تمام تلاش مدیران و مسئولان در راستای حل و رفع نیازهای واقعی شهرستان ارومیه باشد که در این بخش حل مشکلات سرانه آموزشی و بهداشتی باید در اولویت قرار گیرد.

وی به نشست اخیر فرمانداران شهرستان ارومیه و تبریز و امضای تفاهم نامه‌های همکاری در بخش‌های مختلف پرداخت و اضافه کرد: رشد و توسعه همکاریهای بین مراکز استان‌ها درمنطقه‌ شمال‌غرب کشور می تواند زمینه ساز پیشرفت‌های قابل توجهی در این منطقه باشد.

فرماندار شهرستان ارومیه با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در اسفند ماه سال جاری و تاکیدات مقام معظم رهبری در این زمینه گفت: امنیت، سلامت و مشارکت اصل اساسی در انتخابات پیش رو است که با تلاش های شبانه روزی و برنامه ریزی های کارشناسی شده در حال پیگیری است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1618344

مهمترین اخبار ایران و جهان: