نیوز سیتی!
05 دی 1402 - 17:02

پنج شنبه سامانه بارشی وارد خوزستان می‌شود

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: ورود سامانه بارشی از اوایل روز پنجشنبه تا جمعه، سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد متوسط تا شدید و تندبادهای لحظه‌ای به ویژه در مناطق غربی، شرقی، جنوب غربی مرکزی و بخش‌هایی از شمال استان و در ارتفاعات بارش برف خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان، محمد سبزه زاری مدیر کل هواشناسی خوزستان اظهار کرد: ورود سامانه بارشی از اوایل روز پنجشنبه تا جمعه، سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد متوسط تا شدید و تندبادهای لحظه‌ای به ویژه در مناطق غربی، شرقی، جنوب غربی مرکزی و بخش‌هایی از شمال استان و در ارتفاعات بارش برف خواهد شد.

وی افزود: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، هوای استان تا اواخر فردا چهارشنبه پایدار است و در این مدت پدیده غالب، مه رقیق صبحگاهی و شامگاهی خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: روز پنجشنبه با عبور موج بارشی ضعیفی از فراز استان، ابرناکی و رگبار و رعد و برق در برخی مناطق استان قابل انتظار است. از اواسط وقت امروز تا اواخر روز چهارشنبه شمال خلیج فارس نیمه مواج است.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته امیدیه با ۲۵.۸ و ایذه با پنج درجه سانتیگراد به ترتیب بالاترین و پایین‌ترین دما را داشتند و حداکثر دمای اهواز ۲۳.۹ و حداقل ۱۲.۶ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1616900

مهمترین اخبار ایران و جهان: