نیوز سیتی!
16 آذر 1402 - 19:46

پیام تبریک فرمانده دانشگاه حضرت امیرالمؤمنین نیروی زمینی سپاه به مناسبت روز دانشجو

فرمانده دانشگاه حضرت امیرالمؤمنین نیروی زمینی سپاه در پیامی به مناسبت روز دانشجو، این روز را به تمامی دانشجویان عرصه علم، دانش و پیشرفت، تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در متن پیام سردار مهدی سرور، فرمانده دانشگاه حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام نیروی زمینی سپاه برای تبریک روز دانشجو آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"هل یستوی الذین یعلمون والذین لایعلمون"
جنبش دانشجوئی در کشور ما در تاریخِ ثبت شده و شناخته شده‌ی خود، همیشه ضد استکبار، ضد سلطه، ضد استبداد، ضد اختناق و بشدت عدالتخواه بوده است.
مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)

۱۶ آذر و روز دانشجو؛ فرصتی است مغتنم، برای بازخوانی روحیه مجهادت و استکبار ستیزی فرزندان رشید ملت مسلمان و عزیز ایران؛ حماسه ای که  بصیرت، موقع‌شناسی و خون ریخته دانشجویان شهید آن پیام‌آور عزت و شرف و نماد مقاومت دانشجو و دانشگاهیان در برابر سلطه گران خارجی و خودکامگان داخلی بوده و این حماسه برای همیشه بر تارک تاریخ خواهد درخشید.

ایمان و تقوا، قیام لله، سیاست‌ورزی انقلابی، استحکام شخصیت، انگیزه و اراده، امید به آینده و در صحنه و میدان بودن شاخصه‌هایی هستند که چهره درخشان شهیدان این قشر فرهیخته را در دایره المعارف انقلاب اسلامی با بانگی رسا به همگان معرفی نموده است.

اینجانب این روز بزرگ را به شما دانشجویان و به‌ ویژه دانشجویان عزیز دانشگاه علوم و فنون زمینی امیرالمؤمنین(ع) نیروی زمینی سپاه تبریک عرض نموده و در پرتو الطاف خداوند منان و تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای(مد ظله العالی)؛ عزت، سلامتی و سعادت، توفیق روزافزون و عاقبت به خیری را برایتان آرزومندم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1597344

مهمترین اخبار ایران و جهان: