نیوز سیتی!
03 آذر 1402 - 14:21

تمدن مدرن دروغین غرب در جنگ غزه دفن شد

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دستاوردهای طوفان الاقصی اشاره کرد و گفت: بزرگ‌ترین دستاورد جنگ غزه ضربه هولناک به تمدن مدرن و حقوق بشر دروغین غرب بود که دفن شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سردار ابراهیم جباری امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان تبریز در مصلی امام خمینی(ره) این شهر، اظهار کرد: بسیجیان طبق آیه ۱۴۶ سوره عمران همیشه و در همه جا در کنار رهبر انقلاب بوده و نقش آفرینی کردند.

وی به ویژگی های بسیجیان طبق این آیه اشاره و بیان کرد: سسست ناپذیری،ثبات قدم، مقاوم بودن و صبوری را جمله شاخصه هایی است که بسیجیان دارند و در این آیه نیز همراه رهبران از آن برخوردار هستند، افرادی که زمین گیر نمی شوند و صبر پیشه می کنند.

سردار جباری به آمادگی بسیجیان در همه زمان تاکید و گفت: بسیج باید همیشه آمادگی خود را حفظ و ارتقا بخشد و در جایی که نیاز باشد وارد میدان باشد و این آمادگی فقط در حوزه نظامی نیست.

وی اضافه کرد: طبق تاکید رهبر انقلاب هر زمان هویت نظامی و سیاسی ملت، فرهنگ و اعتقادات مردم زیر سووال رفت و مورد اهانت قرار گرفت باید به میدان آمد و از آنها دفاع کرد، امروز در جنگ شناختی و ادراکی مورد هجمه قرار داریم و عده‌ای معتقد بودند در اثر این حملات تغییر یافتند.

جباری با بیان اینکه بسیجی نسل برگزیده ملت است، بیان کرد: امروز میدان عمل انسان‌هایی می‌طلبد هوشیار و بصیر و افرادی که احساس نیاز کنند و خود را به خاطر بیندازند چرا که این عرصه‌ها انسان با اراده می‌خواهد.

وی در بخش دیگر سخنان خود به طوفان الاقصی پرداخت و گفت: پایان نبرد طوفان الاقصی،نبرد با صهیونیست‌ها به زودی پایان ناپذیر است و نبرد ادامه دار و جدی است چرا که مردم فلسطین تصمیم گرفتند به جای هر روز یک جا بمیرند و تحقیر نشوند.

جباری یادآور شد: در واقع رژیم صهیونیستی قبل از اینکه ساختمان‌های غزه را منهدم کند ارزش‌های پوشالی و دروغین خود را منهدم کرد و شکست‌های آن در همه ابعاد نشانگر این واقعیت است.

وی به شکست‌های رژیم صهیونیستی اشاره و اظهار کرد: نخستین ضربه، ضربه به وضعیت اجتماعی این رژیم بود که فهمیدند فلسطین نه تنها سرزمین موعود نیست بلکه اشغالی است و جایی برای غاصبان ندارد.

 

جباری ضربه دوم را ضربه به ارتش رژیم صهیونیستی خواند و افزود: ضربه که به ارتش، ستون فقرات نظامی صهیونیست خورده است کاری است و نشان داد جبهه دروغی رژیم نتوانست مقاومت کند و برای تضمین بقای خود دست و پا می زند و نمی تواند هیمنه ورشکسته را نجات دهند.

مشاور فرماندهی سپاه پاسداران ادامه داد: سومین ضربه به دستگاه اطلاعاتی وارد شد، دستگاهی که مدعی اشراف به منطقه بود ولی از ردپایی در این عملیات در چند صد متری عاجز ماندند و سیستم اطلاعاتی مجهز، شنود مدرن و شبکه نفوذ در فلسطینی ها نتوانست کاری از پیش ببرد.

سردار جباری ادامه داد: چهارمین ضربه فراتر از رژیم صهیونیستی بود و به تمدن مدرن  و حقوق بشر دروغین غرب در این جنگ دفن شد و دنیا بیدار شده است و نسل کشی را مشاهده می کند و به خروش آمده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1582988

مهمترین اخبار ایران و جهان: