نیوز سیتی!
09 آبان 1402 - 15:22

همایش بزرگ دانش‌آموزی در حمایت از دانش‌آموزان فلسطینی برگزار شد

همایش بزرگ دانش آموزی شهرستان سیرجان همراه با یادواره شهید علی‌اصغر لری‌گویینی دانش‌آموز شهید شاهچراغ برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، پیش از ظهر امروز همایش بزرگ دانش‌آموزی شهرستان سیرجان همراه با یادواره شهید علی‌اصغر لری‌گویینی دانش‌آموز شهید شاهچراغ در سالن ورزشی امام علی(ع) برگزار شد.

در این‌ مراسم که بیش از ۴ هزار دانش‌آموز حضور داشتند، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: این همایش بزرگ جلوه ایثار و دلدادگی به‌منظور حمایت و دفاع از مردم مظلوم فلسطین و دانش‌آموزان و کودکان بی‌دفاع فلسطینی است و امروز فلسطین مهمترین مسأله در کل جهان اسلام است‌ که باید حمایت جدی شود.

 رضایی افزود: دانش‌آموزان عزیز و آینده‌سازان این مملکت خوب می‌دانند که رژیم اشغالگر با حمایت استکبار و آمریکا در حال نسل‌کشی در غزه است و به هیچ وجه یک کشور مشروع و پذیرفته شده بین‌المللی نیست و این رژیم جعلی یک رژیم نامشروع است و یک غده سرطانی است که باید از بین برود.

وی افزود: دانش‌آموز شهید حسین فهمیده الگوی دانش‌آموزان ما است که حتی با نارنجک خود را زیر تانک انداخت تا دشمن را نابود کند.

در این‌مراسم که با برنامه‌های متنوع فرهنگی و تجدید میثاق دانش‌آموزان شرکت‌کننده با دانش‌آموزان غزه همراه بود، از خانواده دانش‌آموز شهید لری‌گویینی تجلیل شد.

پایان پیام/۸۰۰۱۵/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1556644

مهمترین اخبار ایران و جهان: