نیوز سیتی!
17 آبان 1402 - 12:31

اتاق تانکر۳۰ هزار لیتری حامل سوخت طعمه حریق شد+عکس و فیلم

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از حریق در اتاق یک دستگاه تانکر۳۰ هزار لیتری حامل سوخت نفتا خبر داد.

منصور شیشه‌فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: ساعت ۳ بامداد امروز اتاق یک دستگاه تانکر۳۰ هزار لیتری حامل سوخت نفتا به مقصد بندرعباس که مقابل جایگاه سوخت خزاق در محور کاشان برای استراحت متوقف بود، دچار حریق شد.

 

وی افزود: بلافاصله تیم‌های اورژانس علوم پزشکی کاشان و ۳ تیم از سازمان آتش‌نشانی شهرداری کاشان برای امدادرسانی به محل اعزام  و کنترل و اطفای حریق انجام شد.

شیشه‌فروش بیان کرد: در این حادثه راننده تانکر در اثر جراحات سطحی به مرکز درمانی اعزام و پس از مداوا ترخیص شد.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه در این حادثه اتاق تریلر خسارت دید، گفت: از سرایت آتش به تانکر سوخت جلوگیری به عمل آمد.

 

 

وی تصریح کرد: علت وقوع حادثه توسط تیم تخصصی شرکت نفت و آتش‌نشانی در حال بررسی است و موضوع انتقال تانکر و پیشگیری از وقوع حوادث مشابه توسط شرکت نفت در حال پیگیری است.

 

شیشه‌فروش ادامه داد: اصفهان چهارراه ارتباطی در مرکز کشور و مسیر حمل و نقل سوخت است بنابراین رعایت استانداردهای ایمنی توسط شرکت‌هایی که حمل و نقل سوخت را انجام می‌دهند، ضروری است زیرا در صورت بروز حادثه سبب اختلال در تردد و ایجاد ترافیک، آلودگی هوا و خاک می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه تردد تانکرهای حمل سوخت در شب خلاف است، گفت: ناوگان حمل و نقل سوخت باید رعایت الزامات ایمنی را انجام دهند.

 

 

وی تصریح کرد: آیین‌نامه مواد نفتی به شرکت نفت و شرکت‌های حمل و نقل مواد نفتی ابلاغ شده است که بر اساس این آیین‌نامه باید مسیر حرکت مواد سوختی خطرناک با پلیس هماهنگ شود و بدون هماهنگی تردد نکنند.

به گزارش فارس، روزانه بیش از هزار و ۳۰۰ تانکر از انبار شهید منتظری برای ۱۴ استان سوخت حمل می‌کنند، در این راستا ناوگان حمل و نقل سوخت باید رعایت الزامات ایمنی را انجام دهند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1565588

مهمترین اخبار ایران و جهان: