نیوز سیتی!
17 آبان 1402 - 08:24

اتمام عملیات سقف‌ریزی ۲۸۰۰ واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده خوی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: عملیات سقف ریزی ۲۸۰۰ واحد مسکونی در مناطق زلزله زده شهرستان خوی به اتمام رسیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، جعفر برزگر مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی در دیدار با فرماندار خوی با اشاره به روند سریع بازسازی مناطق زلزله زده شهرستان خوی گفت: با حمایت و پیگیری‌های استاندار آذربایجان‌غربی و مشارکت بانک‌های عامل در پرداخت مراحل دوم و سوم تسهیلات، عملیات سقف ریزی ۲۸۰۰ واحد مسکونی در مناطق زلزله زده شهرستان خوی به اتمام رسیده است.

 وی گفت: مهمترین مسئله در پایان بازسازی واحدهای مسکونی خوی تخصیص ۵۰ درصد دوم تسهیلات بلاعوض از سوی دولت است.

 برزگر افزود: صورت وضعیت‌های پرداخت تسهیلات بلاعوض مالکین واحدهای مسکونی آماده است و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آمادگی دارد در صورت واریز ۵۰ درصد دوم بلاعوض از سوی سازمان برنامه و بودجه، این تسهیلات را در کمتر ۴۸ ساعت توسط بانک‌های عامل به حساب مالکین واحدهای مسکونی درحال بازسازی واریز نماید.

 مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی در این دیدار با اشاره به رشد شاخص‌های بازنگری و اجرای طرح هادی و ساخت مسکن مقاوم روستایی افزود: در دو سال اخیر کار بازنگری ۳۵ روستا در سطح شهرستان خوی به اتمام رسیده است.

جعفر برزگر اشاره کرد: عملیات اجرای طرح هادی و آسفالت معابر ۷۹ روستا در سطح شهرستان خوی در یکسال اخیر به پایان رسیده است.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1565244

مهمترین اخبار ایران و جهان: