نیوز سیتی!
21 آبان 1402 - 12:44

اردوی راهیان پیشرفت در کردستان برگزار می شود

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان از برگزاری اردوی راهیان پیشرفت به منظور آشنایی جوانان با دستاوردهای نظام و دولت سیزدهم در کردستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، آمنه غلام‌ویسی صبح امروز در سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان کردستان با عنوان اینکه جوانان نیروی محرکه جامعه هستند، اظهار داشت: دشمن برای قشر جوان برنامه‌ریزی کرده و وظیفه ما مسئولان این است که اجازه ندهیم دشمنان یاس و ناامیدی را به جوانان القا کنند.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان کردستان افزود: وزارت ورزش و جوانان برای رشد و پویایی جوانان برنامه‌هایی تدارک دیده که یکی از آنها  اردوی راهیان پیشرفت بوده که شبیه اردوهای راهیان نور است.

وی با بیان اینکه این اردو با هدف آشنایی جوانان دستاوردهای انقلاب اسلامی و همچنین دولت سیزدهم در حال اجراست که منجر به افزایش روحیه خودباوری در جوانان می‌شود.

غلام‌ویسی با بیان اینکه ۱۹ مقصد شاخص برای اردوهای راهیان پیشرفت انتخاب شده است، گفت: وظیفه ستاد ساماندهی امور جوانان هماهنگی بین دستگاه و انسجام و وحدت برای انجام امور جوانان است. 

معاون امور جوانان ورزش و جوانان کردستان نیز در این جلسه اظهار کرد: در ۶ ماهه اول سال جاری دو جلسه ساماندهی امور جوانان  برگزار شده و عملکرد استان در این حوزه مناسب بوده و جزو رتبه‌های برتر کشور بوده‌ایم.

مجید آوج با بیان اینکه از مصوبات جلسه قبلی اقدامات خوبی صورت گرفت، خاطرنشان کرد: ۹۸۷ برنامه اوقات فراغت  توسط دستگاه‌های اجرایی برگزار شده که از این جمعیت بالغ بر ۱۸۱ هزار از این برنامه‌ها بهره‌مند شدند.

وی افزود: در ۶ ماهه اول سال جاری در زمینه پرداخت تسهیلات ازدواج  ۶۵ درصد متقاضیان  توانستند تسهیلات را دریافت کنند و مابقی نیز در صف انتظار قرار دارند.

انتهای پیام ۲۳۳۰/۷۲

منبع: فارس
شناسه خبر: 1569144

مهمترین اخبار ایران و جهان: