نیوز سیتی!
20 آذر 1402 - 15:34

سرمایه‌گذاری ۲۲ میلیارد تومانی در حوزه برق رسانی به « چوار »

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام، از سرمایه‌گذاری ۲۲ میلیارد تومانی در حوزه برق رسانی به شهرستان چوار خبر داد.

ولی الله ناصری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام، ظهر دوشنبه ۲۰ آذرماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام در خصوص توسعه و اصلاح شبکه های توزیع در شهرستان چوار گفت: شبکه برق ۱۵ روستای این شهرستان با احداث ۸.۵‌ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۱۴ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و نصب ۱۰ دستگاه ترانسفورماتور و نصب ۳۰۰ دستگاه چراغ با ارزش سرمایه گذاری ۱۳۷،۰۰۰ میلیون ریال توسعه و اصلاح شده است.

وی افزود: درحوزه توسعه اصلاح برق شهری و تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار مجموعا ۱۰ کیلومتر خط اصلاح و نیز ۱۳۰ دستگاه چراغ نصب شده که اعتبار این پروژه ها ۳۷،۰۰۰ میلیون ریال است.

مدیرعامل شرکت برق استان ایلام اظهار داشت: تامین برق ۶۳ خانوار عشایری از طریق پنل های خورشیدی قابل حمل و احداث ۱۱ واحد نیروگاهی ۵ کیلوواتی با ارزش سرمایه ۱۶،۰۰۰ میلیون ریال از دیگر پروژه های قابل افتتاح در این شهرستان است.

وی به پروژه های آینده این شرکت در چوار اشاره کرد و خاطرنشان کرد: تامین برق روستای تنگ حمام و احداث ۱۷ واحد نیروگاه خورشیدی حمایتی با ارزش سرمایه ۴۰،۰۰۰ میلیون ریال نیز آماده اجراست که به زودی کلنگ زنی خواهد شد.

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1601388

مهمترین اخبار ایران و جهان: