نیوز سیتی!
28 مهر 1402 - 15:16

آمدن بایدن به فلسطین اشغالی نشان داد آمریکا هدایت‌کننده اصلی جنایت‌ها است

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: آمدن بایدن به فلسطین اشغالی نشان داد آمریکا هدایت‌کننده اصلی رژیم صهیونیستی و این جنایت‌ها است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌‌های این هفته از نماز جمعه ساری، اظهار کرد: پیامبر اکرم (ص) فرمود اگر فردی کمک‌خواهی و کمک طلبی مسلمان را بشنود اما به کمکش نشتابد، مسلمان نیست، اظهار کرد: امروز تمام دنیا استغاثه و صدای کمک‌خواهی بیش از هزاران نفر مظلومان غزه را می‌شنوند.

وی گفت: شمار زیادی افراد در بیمارستان، مدرسه و سایر اماکن قتل عام شدند که همه ما وظیفه داریم به کمک آنان بشتابیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه کمک‌ها با هم متفاوت است، اضافه کرد: مردم غزه نیاز به نیرو و نفرات انسانی ندارند، آنها هم جمعیت‌شان زیاد بوده و هم اهل مبارزه و دفاع هستند؛ اینکه همه دنیای اسلام برخیزد و ظالمان و جنایت‌ها را محکوم کند و از مظلومان دفاع کند، مهم است.

محمدی لائینی تصریح کرد: شاهد هستیم در سطح بین‌المللی اقداماتی رخ می دهد و با هماهنگی کشورهای منطقه بیانیه‌ای در محکومیت وحشی‌گری‌های غاصبان صهیونیست و ممنوعیت خرید کالاهای رژیم صهیونیستی صورت می گیرد نشان دهنده حمایت از مردم غزه است.

وی با بیان اینکه این روزها ایران اسلامی با برگزاری انواع راهپیمایی‌ها و تجمع‌ها خوب درخشیده است، اظهار کرد: مردم پرشور به تجمعات پیوستند و اعلام حمایت کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه قلب ایران برای غزه تپید و چشم ایران به یاد غزه گریست، افزود: واقعا مردم ایران برای همدردی با مردم غزه سنگ تمام گذاشتند.

محمدی لائینی با اشاره به اینکه قدس، قدمگاه پیامبر(ص) عزیز ما در شب معراج و در سفر معراج است، یادآور شد: پس قدس، مایه حیات، جهاد، مقاومت و دفاع می‌رسد و از این بابت خدا را شاکریم و در راستای حفظ قدمگاه پیامبر(ص) و اولین قبله مسلمانان تا جایی که توانستیم وظایف خودمان را انجام دادیم.

وی با هشدار اینکه شیاطین همدیگر را کمک می‌کنند و مؤمنان هم باید به کمک هم بشتابند، تصریح کرد: بایدن در این شرایط به سرزمین فلسطین اشغالی می‌آید و با صراحت از جنایت‌های انجام شده حمایت می کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: رژیم پهلوی مفلوک نوکر چنین جنایت‌کارانی بودند و شاه و دولت‌مردان آن روز نوکر آمریکا و رژیم صهیونیستی بودند و بدون اجازه اینها آب نمی‌خوردند به برکت انقلاب اسلامی چنین شجره خبیثه‌ای ریشه‌کن شده است.

محمدی لائینی خاطرنشان کرد: امروز تمام آن کسانی که در دولت شاهنشاهی و سیاه رژیم گذشته کار می‌کردند و در قالب سلطنت‌طلبی به دنبال ارتجاع سیاه به دوران سلطنت آن‌چنانی هستند تمام آنها در جنایت‌های این رژیم غاصب و گرگ‌های خون‌آشام شریک هستند؛ چون تقویت کرده و در خدمت این رژیم بودند.

وی با بیان اینکه بایدن حرکت می‌کند تا حمایت خود را از شیطان بزرگ جهانی اعلام کند، اظهار کرد: آمدن بایدن به فلسطین اشغالی نشان داد آمریکا هدایت‌کننده اصلی رژیم صهیونیستی و این جنایت‌ها است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه دژخیمان صهیونیست بداند خدا جای حق نشسته است، افزود: آه مظلومان غزه حکومت ظالمانه آنان را به زودی ریشه‌کن خواهد کرد.

وی گفت: همه را به تقوا و دوستی و تقواجویی سفارش و توصیه می‌کنیم، انسان باید تقوا دوست و تقوا جو و شهادت دوست و شهادت‌جو باشد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1544288

مهمترین اخبار ایران و جهان: