نیوز سیتی!
05 آبان 1402 - 13:27

تلاش دشمن برای از بین بردن سرمایه‌های معنوی خنثی‌سازی شود

معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: دشمنان سرمایه‌های معنوی و زیر ساختی کشور را هدف قرارداده اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمد علی قمی، معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور، در سخنرانی پیش خطبه نماز جمعه کرج، گفت دشمنان به دنبال مدیریت افکار عمومی هستند تا در قالب جنگ شناختی به اهداف خود برسند.

وی بیان کرد: بنابراین یکی از مولفه های مهم در پدافند غیرعامل حفظ و پاسداری از این سرمایه‌های معنوی و زیرساختی است.

قمی گفت: دشمنان با مدیریت افکار عمومی از طریق شبکه های اجتماعی و رسانه ای درصدد هستند مردم را به سمت اهداف شوم خود سوق دهند.

وی با محکومیت جنایات رژیم غاصب اضافه کرد: امروز غزه با ۲ جنگ مواجه است که یک جنگ تن به تن مرد م مظلوم غزه با اسراییل و دیگری جنگ شناختی و روایت‌ها است.

قمی با اشاره به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب یاد آورشد: رژیم غاصب و سرمداران خود به دنبال این هستند که جای ظلم و ظالم، حق و باطلب را تغییر دهند.

وی اضافه کرد: مبارزات حماس تابوی شکست ناپذیری اسراییل را شکست واین ارتش در سرزمین تحت محاصر رژیم غاصب به دنبال احقاق حق مردم مظلوم فلسطین است.

قمی اظهار کرد: دشمنان امروز جنایات رژیم غاصب را به گونه ای دیگر با امپراطوری خبری خود بیان می‌کنند.

وی جنگ روایت ها را یک واقعیت مدن بیان کرد و گفت: انقلاب اسلامی که سبب بیداری جهان اسلام شد هدف دشمنان بوده و با امپراطوری خبری خود می خواهند ایران را تحت محاطره قرار دهند.

قمی یادآورشد: درحالی که هیچ واکنشی برای تحریم داروهای بیماران در دنیا نست می بینیم که مصوبات شورای عالی فضای مجازی را به عنوان مخالفت با آزادی بیان مطرح می‌کنند.

وی تاکید کرد: امروز دشمنان تمام تلاش خود را برای سرمایه گذاری بر روی جوانان بکار بسته اند.

معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: می‌بینیم حساب کاربران درفضای مجازی که تصاویر سردارسلیمانی و مطالب حماس را به کار برده اند مسدود می‌شود.

وی اضافه کرد: دشمنان به دنبال قراردادن فضای مجازی در خدمت منافع خود استکبار هستند چنانچه دیدیم با جنگ روایت‌ها چه اغتشاشاتی را در سال گذشته ایجاد کردند.

قمی با اعلام اینکه دشمنان به دنبال آن هستند تا رابطه مردم با حاکمیت قطع شود گفت: براین اساس تلاش می‌شود تا به مردم بگویند حاکمیت دینی ایران ناکارآمد است و مردم به عنوان پشتوانه نظام اسلامی رابطه ای با نظام نداشته باشند.

وی تاکید کرد: این اقدامات دشمنان نیز به رغم صرف هزینه‌های سنگین با هوشیاری و بصیرت مردم نقش برآب است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1551900

مهمترین اخبار ایران و جهان: