نیوز سیتی!
24 مهر 1402 - 13:12

دستگاه‌های‌ اجرایی برتر در حوزه‌ پاسخگویی و ارتباطات مردمی‌ مشخص شدند

آیین تجلیل از دستگاه‌های‌ اجرایی برتر در حوزه‌ پاسخگویی و ارتباطات مردمی‌ در سفرهای استانی رئیس‌جمهور و هیأت دولت در دو سال اول خدمت، در حاشیه سفر آیت‌الله رئیسی در قالب‌ همایش «در مسیر خدمت؛ در آستانه‌ قله‌» برگزار شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیین تجلیل از دستگاه‌های‌ اجرایی برتر در حوزه‌ پاسخگویی و ارتباطات مردمی‌ در سفرهای استانی رئیس‌جمهور و هیأت دولت در دو سال اول خدمت، در حاشیه سفر آیت‌الله رئیسی به استان فارس در قالب‌ همایش «در مسیر خدمت؛ در آستانه‌ قله‌» در شهر شیراز برگزار شد.

در این مراسم سازمان حفاظت محیط زیست به‌عنوان دستگاه برتر در زمینه ملاقات‌های چهره‌به‌چهره، وزارت راه و شهرسازی در حوزه میزهای ارتباطات مردمی، وزارت کشور به‌عنوان دستگاه برتر در بخش پاسخگویی در سامانه خدمات الکترونیکی مردمی (سامد)، وزارت نیرو در حوزه رسیدگی به موارد عام الابتلا (صدای مردم) و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به‌عنوان دستگاه برتر در زمینه پاسخگویی برخط به مطالبات مردمی معرفی شدند.

دستگاه‌های دولتی در راستای رویکرد و منویات آیت‌الله رئیسی و انتظارات به‌حق مردم در خصوص کاهش فاصله مسئولین با مردم و رسیدگی حداکثری و بی‌منت به مطالبات مردمی، مکلف به انجام وظایف مطرح در نظام‌نامه مدیریت ارتباطات مردمی مصوب شورای‌عالی اداری هستند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1539744