نیوز سیتی!
30 مهر 1402 - 14:29

افزایش ۳۲ درصدی واگذاری انشعابات در خدابنده

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: امسال واگذاری انشعابات آب در شهرستان خدابنده ۳۲ درصد نسبت به ۶ ماهه نخست سال قبل افزایش داشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا جزء‌قاسمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال یک هزار و ۲۸۰ رشته انشعاب آب در شهرستان خدابنده واگذار شده است که نسبت به مدت مشابه در سال قبل ۴۲۰ رشته افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود: در ۶ ماهه نخست امسال تعداد ۳۹۷ فقره انشعاب غیرمجاز در شهرستان خدابنده شناسایی و رفع شده است که نسبت به سال گذشته ۲۶ درصد رشد داشته است.

وی تصریح کرد: عملیات شناسایی انشعابات غیرمجاز با هدف کاهش هدر رفت ظاهری، کاهش مصرف و جلوگیری از تضییع حقوق مشترکان قانونی شرکت انجام می‌پذیرد.

جزء‌قاسمی تاکید کرد: مشترکان غیرمجاز در صورت عدم همکاری، در راستای طی مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در شهرستان خدابنده ۱۷۰ روستا و ۷ شهر زیر پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار دارند که بیش از ۲۵ هزار اشتراک شهری و بیش از ۳۱ هزار اشتراک روستایی را شامل می‌شود.

گفتنی است، شهرستان خدابنده با ۱۷۸ هزار نفر جمعیت بیشترین تعداد جمعیت روستایی زیر پوشش شرکت آب و فاضلاب در استان زنجان را داراست.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1546388

مهمترین اخبار ایران و جهان: