نیوز سیتی!
28 آذر 1401 - 17:22

اراده اداره کل راه و شهرسازی برای نهایی کردن طرح ویژه سلطانیه جدی است

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستانهای ابهر،خرمدره و سلطانیه گفت: برگزاری دو کمیته راهبری و دعوت از مدیر کل دفتر معماری، طراحی شهری و بافت های واجد ارزش وزارت راه و شهرسازی برای بازدید میدانی در یک ماه گذشته، حاکی از اراده جدی این اداره برای نهایی کردن طرح ویژه سلطانیه است.

به گزارش خبرگزاری فارس لز زنجان، حمید رضا سرداریان در گفت‌وگو با خبرنگاران،با اشاره به روند بررسی طرح ویژه سلطانیه اظهار داشت: در راستای تکمیل و تصویب مطالعات انجام شده دو کمیته راهبری برگزار شده و همچنین بازدید میدانی و بررسی دقیق توسط مدیر کل دفتر معماری، طراحی شهری و بافت‌های واجد ارزش وزارت راه و شهرسازی و تیم همراه به دعوت اداره کل راه و شهرسازی انجام گرفته است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستانهای ابهر،خرمدره و سلطانیه تصریح کرد: خوشبختانه اوایل سال گذشته بودجه طرح ویژه سلطانیه در اختیار اداره کل قرار گرفت و با یک شرکت مشاور قرار داد بسته شد تا نسبت به تهیه نقشه جدید پایه اقدام کرده و مطالعات شهر سلطانیه امروز آماده شده و مراحل تصویب را طی می کند. 

وی افزود: این طرح تخصصی بوده و ظرافت و پیچیدگی های بسیاری را دارد و در این میان نیاز است به خوبی بررسی شود و جلسات متعدد کمیته راهبری برگزار می شود و در این کمیته از ظرفیت اساتید دانشگاهی، شورای شهر، میراث فرهنگی،شهرداری و نهادی های ذی مدخل استفاده شده است تا یک تصمیم درست انجام شود تا به سطح شهر توسعه یافته گردشگری برسد. 
 سرداریان تصریح کرد: خوشبختانه این طرح عقب نیست و از اوایل سال گذشته مطالعات طرح آغاز شده و طرح تهیه و در مراحل تصویب نهایی است.  
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستانهای ابهر،خرمدره و سلطانیه متذکر شد: این طرح تهیه شده نیازمند کارشناسی و بررسی دقیق می باشد تا بتواند آن هدف ویژه بودن این طرح را محقق کند.

پایان پیام/2308

منبع: فارس
شناسه خبر: 920338

مهمترین اخبار ایران و جهان: