نیوز سیتی!
30 آذر 1401 - 09:12

۱۳۰ هزار بسته یلدایی به نیازمندان استان تهران اهدا می‌شود

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران با بیان اینکه از ابتدای کرونا تاکنون بیش از ۲ میلیون بسته معیشتی کمک مومنانه توزیع شده است، گفت: به مناسبت شب یلدا ۱۳۰ هزار بسته به نیازمندان استان تهران اهدا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران در چهاردهمین رزمایش کمک‌های مومنانه شهرستان شهریار که شامگاه سه شنبه همزمان با ایام فاطمیه و در آستانه فرارسیدن شب یلدا، در امامزاده اسماعیل(ع) برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این مرحله از کمک‌های سپاه استان تهران ۶۵ هزار و ۵۰۰ بسته مومنانه آماده شده که با کمک خیرین این میزان دوبرابر شده و در شب یلدا ۱۳۰ هزار بسته به خانواده‌های نیازمند اهدا می‌شود.

وی گفت: در این بسته‌ها علاوه بر بعد مادی بعد معنوی نیز تدارک دیده شده تا موجب شادمانی فرزندان و خانواده‌ها شود. 

فرمانده سپاه‌سیدالشهدا(ع) استان تهران با اشاره به اینکه طی دوسال کرونا برخی افراد شغل خود را از دست دادند، بیان کرد: در لبیک به فرمان رهبری و راه‌اندازی رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه، ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار بسته معیشتی تاکنون در استان تهران تهیه و توزیع شده است.

 

وی به اشتغالزایی سرپرستان خانوار اشاره کرد و افزود: در این حوزه اقدامات موثری در تولید و اشتغال خانواده انجام شد که راه‌اندازی کارگاهی در شهرقدس که موجب اشتغال ۵۰۰ نفر به‌طور مستقیم شده نمونه‌ای از این اقدامت است.

سردار ذوالقدر ادامه داد: ساخت منازل مسکونی برای مددجویان کمیته امداد و نوسازی خانه‌های فرسوده روستایی با کمک مسکن و شهرسازی و لوله‌گذاری حدود ۲ هزار و ۵ کیلومتر در روستا جهت آبرسانی و حفر چاه عمیق در روستاهای کم‌آب نمونه دیگر از اقدامات، انجام شده است که در هفته بصیرت افتتاح و بهره‌برداری خواهد شد. 

انتهای پیام/ ۶۷۰۷۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 923982

مهمترین اخبار ایران و جهان: