نیوز سیتی!
21 آذر 1401 - 22:25

هدفگذاری ۹ منطقه کشور برای ارائه خدمات داوطلبانه

قزوین- رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه ۹ منطقه از کشور را برای ارائه خدمات داوطلبانه هدف‌گذاری شده‌اند، گفت: نیازمند همراهی سایر تشکل‌های مردم نهاد و مؤسسات خیریه هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید سلیمی بعد از ظهر دوشنبه در دوره آموزشی ارتقای مهارت‌های حرفه‌ای مدیریت که در دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) برگزار شد، با بیان اینکه در سالروز جهانی داوطلبان جمعیت هلال‌احمر از اقدامات انسان دوستانه افراد فعال در این حوزه تقدیر می‌کنیم، اظهار کرد: شعار امسال جمعیت هلال احمر «همبستگی با کار داوطلبانه» است.

وی با بیان اینکه امروز به دنبال هم افزایی بیشتر با مؤسسات خیریه هستیم، افزود: با همدلی و همراهی این مؤسسات می‌توان در شرایط بحران خدمات بهتری را به مردم ارائه دهیم.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه ۹ منطقه از کشور را برای ارائه خدمات داوطلبانه هدف‌گذاری شده‌اند، تصریح کرد: در این طرح نیازمند مشارکت و همراهی سایر تشکل‌های مردم نهاد و مؤسسات خیریه هستیم.

وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین رسالت‌های جمعیت هلال احمر نهادینه کردن فعالیت‌های خیرخواهانه و مشارکت در امور جامعه است و امیدواریم با استفاده از این ظرفیت‌ها بتوانیم به نیازهای بشری پاسخ دهیم.

سلیمی تاکید کرد: سازمان داوطلبان هلال‌احمر در جهت هم‌افزایی بیشتر هم‌اکنون در حوزه جذب و افزایش تعداد داوطلبان خود اقدام کرده است.

وی از بروز رسانی آئین نامه عضویت در این سازمان خبر داد و بیان کرد: این جمعیت در تلاش است تا به جلب مشارکت مردمی و خیرین سطح خدمات رسانی به مردم را در کشور افزایش دهد.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر در پایان با بیان اینکه جمعیت هلال‌احمر فقط یک‌نهاد امدادی نیست تاکید کرد: این مجموعه یک نهاد غیردولتی و اجتماعی است که در عرصه‌های محرومیت زدایی به مردم خدمات ارائه می‌دهد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 907238

مهمترین اخبار ایران و جهان: