نیوز سیتی!
26 آذر 1401 - 12:04

تبلیغات واهی رسانه‌های معاند نمی‌تواند قلب جوانان ما را تسخیر کند

پارس آباد - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: رسانه‌های بیگانه و معاند نمی‌توانند با تبلیغات واهی و عقیم عقیده و قلب جوانان ما را تسخیر کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدحسن عاملی شامگاه جمعه در مراسم اختتامیه کنگره عظیم فاطمیه که در حسینیه اعظم آقا ابوالفضل العباس (ع) شهرستان پارس آباد برگزار شد، اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی جاودانه برای تمام بشریت است و بانوان اسلام باید حضرت فاطمه زهرا (س) را الگوی زندگی خود بدانند.

وی ایام فاطمیه را بهترین فرصت برای بازخوانی سیره اخلاقی و اجتماعی بانوی دو عالم دانست و خاطرنشان کرد: در این زمینه حضرت زهرا (س) سعادت دنیوی و اخروی را رقم می‌زند که باید مردم از آن الگوبرداری کنند.

تبلیغات واهی رسانه‌های معاند نمی‌تواند قلب جوانان ما را تسخیر کند

امام جمعه اردبیل با اشاره به اینکه بانوان اسلام باید حضرت فاطمه زهرا (س) را الگوی زندگی خود بدانند، بیان کرد: پیامبر اکرم (ص) حضرت فاطمه زهرا (س) را امّ ابیها معرفی می‌کرد و می‌فرمود بوی بهشت را از فاطمه زهرا می‌گیرم.

عاملی حضرت زهرا (س) را الگوی جاودانه برای بشریت معرفی کرد و گفت: الگویی که حضرت ختم مرتبت در قیامت پشت سرش راه می‌رود و ما نیز وظیفه داریم پشت سر ایشان حرکت کنیم که ایشان مقتدا و الگوی ماست.

وی به برگزاری نمایشگاه مردمی یاس کبود اشاره کرد و افزود: نسل جوان همچنان که با مفاهیم نظری آشنا می‌شوند می‌توانند با صحنه‌های آموزنده تاریخ را در قالب نمایشگاه ببینند.

امام جمعه اردبیل حضور در چنین نمایشگاه‌هایی را سفری معنوی دانست و تصریح کرد: بهتر است چنین نمایشگاهی در تمامی شهرستان‌های استان نه تنها در ایام فاطمیه بلکه در تمامی صحنه‌هایی که در تاریخ ثبت شده است، برگزار شود.

عاملی حضور گسترده جوانان در نمایشگاه یاس کبود در شمالی‌ترین نقطه مرزی را ستودنی و قابل تحسین و از رویش‌های انقلابی دانست و اظهار کرد: سیل جمعیت و ازدحام جوانان در مراسم و عزاداری حضرت فاطمه زهرا (س) در شهرستان پارس آباد جای تقدیر دارد و از همه دست‌اندرکاران این مراسم تشکر می‌کنم.

وی تلاش کانال‌های بیگانه در هجمه به اندیشه‌های جوانان را یادآور شد و بیان کرد: این رسانه‌ها باید بدانند که با هیچ تبلیغ واهی و کورکورانه‌ای نمی‌توانند قلب جوانان ما را تسخیر کنند.

عاملی ادامه داد: دشمنان به آرزوهای خیالی دچار نشوند و بدانند ملت ایران را نمی‌شود از اهل بیت جدا کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 915282

مهمترین اخبار ایران و جهان: