نیوز سیتی!
24 آذر 1401 - 10:44

محرومان استان سمنان شناسایی شوند/نقش گروه‌های جهادی در امیدافزایی

سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان خدمات خوبی را به محرومان ارائه کرده است، گفت: محرومان استان برای دریافت خدمات، شناسایی شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی صبح پنجشنبه در دیدار با مسئولان رزمایش جهادی واکسیناسیون دام و طیور مناطق محروم و همچنین برنامه ریزان اردوهای جهادی مناطق کمتر برخوردار استان به میزبانی دفتر خود، تاکید کرد: یکی از مهمترین مأموریت‌های دامپزشکی کشور، واکسیناسیون دام‌ها به خصوص در مناطق محروم استان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان خدمات بسیاری انجام شده که اگر ورود این قرارگاه نبود، هرگز این کارها در مناطق محروم انجام نمی‌شد، افزود: اقدامات محرومیت زدایی و جهادی سبب امید افزایی در مناطق محروم استان می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه ما مسئولان و گروه‌های جهادی باید محرومان را شناسایی کنند تا خدمات محرومیت زدایی بتواند به درستی به این گروه‌های هدف برسد، ابراز کرد: خدمات در موقعیت مناسب و زمان مناسب باید برای محرومان صورت گیرد.

مطیعی همچنین بیان کرد: تأمین نهاده‌های دامی یکی از مطالبات دامداران استان است که تلاش‌هایی برای تأمین آن انجام شده و همچنان باید قرارگاه محرومیت زدایی در این راستا تلاش کند.

سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان نیز در این نشست با بیان اینکه در رزمایش جهادگران فاطمی دامپزشکی استان همکاری بسیار خوبی داشت که سبب شد گروه بزرگی از مردم مناطق محروم از خدمات بهره مند شوند، گفت: در رزمایش جهادی دامپزشکی ۴۸ منطقه محروم استان مشخص شده که در آنها کار خدمت رسانی انجام خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 912182

مهمترین اخبار ایران و جهان: