نیوز سیتی!
28 آذر 1401 - 11:00

تهیه طرح جامع دفع آب‌های سطحی شهر یاسوج برای دور دوم سفر دولت به کهگیلویه و بویراحمد

شهردار یاسوج از تهیه طرح جامع دفع آب‌های سطحی شهر یاسوج برای دور دوم سفر دولت به کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، نستهن مقدم در جمع خبرنگاران با اشاره به بحرانی بودن برخی کانال‌های آب در شهرک امام حسین (ع)، منطقه شرف‌آباد، منطقه اکبرآباد و چند منطقه دیگر استان گفت: به دنبال جذب اعتبارات بحران برای اصلاح این نقاط هستیم که در مواقع بارندگی مشکلاتی را برای مردم ایجاد می‌کند.

شهردار یاسوج از تدوین طرح جامع رفع آب‌های سطحی شهر یاسوج برای دور دوم سفر دولت به کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و افزود: یکی از طرح‌هایی که می‌تواند در دور دوم سفر مورد توجه باشد طرح جامع دفع آب‌های سطحی است که توسط مشاور در حال تهیه است.

وی با بیان اینکه با تدوین این طرح خیلی از نقاط شهر یاسوج دچار تغییر و تحول می‌شوند، گفت: در برخی مناطق یاسوج مانند شهدای هفت شاهد تداخل آب‌های سطحی و فاضلاب هستیم که باید اصلاح شود.

شهردار یاسوج در بخش دیگری از سخنانش عدم پرداخت عوارضات شهرداری را دلیل تاخیر در پرداخت حقوق کارگران دانست و عنوان کرد: بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان از دستگاه‌های اجرایی طلبکار هستیم.

مقدم بی‌توجهی دستگاه‌ها در پرداخت مطالبات شهرداری را نابخشودنی دانست و عنوان کرد: برای اخذ مطالبات شهرداری دست به دامن اجرای ثبت  محاکم قضایی شدیم که با نظر مرجع قضایی مطالبات شهرداری را از حساب این دستگاه‌ها برداشت کنیم.

شهردار یاسوج عنوان کرد: استاندار کهگیلویه و بویراحمد در همین زمینه ضرب‌الاجل ۲۰ روزه تعیین کرد که به اتمام رسیده و پیگیر اخذ مطالبات شهرداری از دستگاه‌های اجرایی هستیم.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 919382

مهمترین اخبار ایران و جهان: