نیوز سیتی!
27 آذر 1401 - 18:32

المان های شهدا به طور عادلانه در سطح شهرها ایجاد شود

گرگان- نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: المان‌های شهدا باید به گونه‌ای عادلانه در سطح جامعه ایجاد شود تا همه بتوانند از معنویت حضور شهدا بهره مند شوند.

غلامرضا منتظری در حاشیه مراسم تشییع دو شهید گمنام در گرگان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شهدا هم در این دنیا باعث خیر و برکت بوده و هم بعد از شهادت مایه برکت هستند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اولین ثمره شهدا این است فضای معنوی جامعه را تقویت می‌کنند.

منتظری ادامه داد: شهدا محبت، وحدت و یکدلی را در جامعه زیاد می‌کنند و باعث تقویت روحیه ایثارگری و افزایش محبت به امام حسین (ع) انقلاب و نظام جمهوری اسلامی می‌شوند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی زندگی شهدا را مرور می‌کنیم که برای پیروزی انقلاب چه جان‌هایی پاکی فدا شدند باعث می‌شود قدر این انقلاب را بدانیم.

وی تاکید کرد: باید از فرصتی که به برکت امام و شهدا در کشور ایجاد شده، نهایت بهره را ببریم و زمینه ظهور امام زمان را ایجاد کنیم.

منتظری با بیان اینکه المان‌های شهدا باید به گونه‌ای عادلانه در سطح جامعه ایجاد شود تا همه بتوانند از معنویت حضور شهدا بهره مند شوند، گفت: ما هر سال در مجلس شورای اسلامی برای ساخت المان‌های شهدا بودجه اختصاص می‌دهیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 918582

مهمترین اخبار ایران و جهان: