نیوز سیتی!
30 آذر 1401 - 22:10

آغاز به کار شهربازی شهرکرد از پایان اردیبهشت‌ماه

سرپرست سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد گفت: با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی شهربازی شهرکرد از پایان اردیبهشت‌ماه آغاز به کار می‌کند.

سیدرضا هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی شهربازی شهرکرد از پایان اردیبهشت‌ماه آغاز به کار می‌کند.

سرپرست سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد ادامه داد: مزایده شهربازی شهرکرد ۲ بار در روزنامه ایران آگهی شد اما هیچ سرمایه‌گذار بومی برای این پروژه داوطلب نشد.

وی افزود: فردی غیربومی شرایط مطرح شده در مزایده را پذیرفت و طی قراردادی مُقرر ۶ تا ۱۰ میلیارد تومان تجهیزات در شهربازی نصب کند.

هاشمی اضافه کرد: یکی از شرایط برای سرمایه‌گذار نصب ۱۰ تا ۱۹ وسیله بازی بر اساس طرح پیشنهادی بود که اگر این شرط محقق شود اجاره‌ها بر اساس بهره‌برداری وسایل و به روز محاسبه می‌شود.

وی با بیان اینکه اگر این شرط محقق نشود سال بعد قرارداد با سرمایه‌گذار تمدید نمی‌شود، گفت: هم‌اکنون سرمایه‌گذار هزینه‌های جاری و اجاره‌بها را پرداخت می‌کند که در صورت انجام تعهدات کارشناس دادگستری میزان اجاره وسایل را بر اساس میزان استفاده و درآمدها تعیین می‌کند.

وی عنوان کرد: سرمایه‌گذار پروژه طبق قرارداد باید شروط را اجرا و شهربازی نهایتاً تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده آغاز به کار کند.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۶

منبع: فارس
شناسه خبر: 925582

مهمترین اخبار ایران و جهان: