نیوز سیتی!
15 آذر 1401 - 18:01

استاندار قزوین: «بازاریان» با شناخت منافع و مصالح کشور، توطئه های دشمنان را نقش بر آب کردند

استاندار قزوین گفت: کسبه بازار تاریخی قزوین با شناخت منافع و مصالح کشور و همراهی با نظام، به خواسته های نامشروع دشمنان «نه» گفتند و در امنیت و آرامش به خدمت رسانی مردم مشغول هستند.

محمدمهدی اعلایی ظهر امروز در جریان بازدید ار بازار قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: در بازدید از بازار تاریخی قزوین، علاوه بر بیان خداقوت به کسبه پرتلاش، در جریان مسائل و مشکلات آنها که احیانا با پیگیری مسئولان می تواند برطرف شود، قرار گرفتیم. 

وی افزود: در این بازدید، بازاریان مسائلی را در خصوص ضرورت بهبود برخی زیرساخت ها و خدمات که دستگاه های ذی ربط می توانند اقدام کنند، مطرح کردند. بر این اساس برنامه هایی در دستور کار قرار گرفت تا فضای خدمت رسانی به مردم و کسبه برای خرید و فروش سامان بهتری یابد. 

استاندار قزوین تصریح کرد: در ایامی که دشمنان ملت ایران با اقدامات فریبکارانه و بعضا با توسل به رفتارهای ناجوانمردانه و غیراخلاقی و بکارگیری اراذل و اوباش قصد دارند بازاریان را با مشکلاتی مواجه کنند، به همت تلاشگران تامین کننده امنیت در استان قزوین، امنیت لازم و کافی برقرار است و به هیچ فرد مخل امنیت اجازه داده نمی شود امنیت بازارها را مخدوش کرده و برای خدمت رسانی به مردم و باب رزق و روزی کسبه مشکل ایجاد کند. 

اعلایی ادامه داد: درایت، هوشیاری و هوشمندی بازاریان برای شناخت منافع و مصالح کشور، افتخار استان قزوین است و نقشه های شوم دشمنان برای ایجاد مشکل برای مردم و کسبه و کشور نقش برآب شد.

اعلایی ادامه داد: دشمنان باید فهمیده باشند که به دلیل بصیرت و دشمن شناسی مردم، دیگر حنایشان رنگی ندارد و تلاشهایی که علیه نظام و مردم می کنند آب در هاون کوبیدن است و ان شاءالله نظام جمهوری اسلامی که تاکنون راه بلندی را پشت سر گذاشته، پس از این نیز قله های رفیع را فتح خواهد کرد و مانند گذشته نظام و ملت ایران خاری در چشم دشمنان خواهند بود. 

وی اضافه کرد: امروز کسبه و بازاریان استان قزوین در همراهی با منافع مردم و "نه" گفتن به خواسته های نامشروع و ناحق، به دشمنان ثابت کردند که پای انقلاب و کشور هستند و با وفاداری به نظام، توطئه های دشمنان را خنثی می کنند.

 

 

پایان پیام/ع

منبع: فارس
شناسه خبر: 899682

مهمترین اخبار ایران و جهان: