نیوز سیتی!
22 اسفند 1401 - 20:25

فارس من| سونوگرافی برای بیماران بستری و موارد اورژانسی در اولویت است

رئیس بیمارستان داراب گفت: سونوگرافی در بیمارستان امام حسن مجتبی برای بیماران بستری و موارد اورژانسی در اولویت است و سونوگرافی فوری برای بیمارانی که با نسخه مراجعه می‌کنند، امکان‌پذیر نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از داراب، یکی از مطالباتی که طی روزهای اخیر در پلتفرم فارس من به ثبت رسیده، درخواستی از سوی مراجعان بیمارستان امام حسن مجتبی در داراب است.

در این مطالبه که با عنوان "تقاضای بهبود وضعیت سونوگرافی بیمارستان امام حسن مجتبی داراب" به ثبت رسیده آمده است: چند روز پیش برای انجام سونوگرافی به بیمارستان داراب مراجعه کردیم، پزشک کشیک درخواست سونوی اورژانسی کرد اما قسمت رادیولوژی بیمارستان زیر بار نرفت و انجام نداد. جهت اعتراض پیش رئیس بیمارستان رفتم که او هم جواب درستی نداد و عنوان کردند که اگر سونوگرافی می‌خواهید باید از طریق اورژانس بستری شوید.

ظرفیت سونوگرافی برای بیماران غیربستری محدود است

 این موضوع را از رئیس بیمارستان داراب پیگیری کردیم.

رضایی به خبرنگار فارس در داراب  گفت: سونوگرافی در بیمارستان امام حسن مجتبی شامل تمام بیماران بستری و موارد اورژانسی است و آنها در اولویت هستند.

وی ادامه داد: چنان‌چه ظرفیت اجازه دهد از مراجعان دیگر نیز می‌توان سونوگرافی را انجام داد اما زمانی که شرایط بیمار خاص باشد، سونو انجام می‌شود.

رئیس بیمارستان داراب با اشاره به مطالبه‌ای که در فارس من ثبت شده، بیان کرد: این فرد وضعیت اورژانسی نداشته و با نسخه مراجعه کرده بود، در چنین شرایطی که وضعیت فرد اورژانسی نباشد، باید در نوبت بماند و انجام سونوی فوری امکان پذیر نیست.
 
رضایی اظهار داشت: داراب، شهرستان بزرگی است و بیمارستان امام حسن، تک بیمارستان قطب است.

وی افزود: بیماران از نقاط مختلف شهرستان به این بیمارستان مراجعه می کنند و خدمات دهی به همه بیماران و مراجعان، گاهی با محدودیت مواجه است، در حالی که  تعدادی از آنها می توانند به مراکز دولتی دیگر مراجعه کنند.

پایان پیام/ س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1091282

مهمترین اخبار ایران و جهان: