نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 15:05

راهپیمایی حماسی مردم کازرون مشتی بر دهان بدخواهان انقلاب

مردم‌ انقلابی و همیشه در صحنه کازرون‌، همزمان با ایران‌ همیشه اسلامی، یک بار دیگر با نظام، رهبری و آرمان های انقلاب تجدید پیمان کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، طبق قرار و اعلام قبلی، میدان شهدا مبدا عاشقان انقلاب بود و خرد ‌و کلان و پیر و جوان از میدان شهدای کازرون با سردادن شعارهای ناب و انقلابی از مسیر شهدای جنوبی به سمت چهار راه بانک‌ملی و بلوارامام‌خمینی، نتنج و خیابان سعدی به سمت ورزشگاه شهید شاملی با افتخار و غرور و حضوری چشمگیر راهی شدند.

اقشار مختلف با ایده‌های متفاوت پرچم و بادکنک و بنر و پلاکارد به دست آمدند تا یک بار دیگر با آرمان‌های امامین انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی تحدید بیعت نمایند.

رژه موتور سواران، حضور دسته اسب سواران، اجرای گروه موزیک پادگان 07 ارتش و همخوانی سرود دانش‌آموزان و دهه نودی‌های کازرونی و ایستگاه نقاشی و برگزاری مسابقات ورزشی، از جمله برنامه‌های جانبی این راهپیمایی شکوهمند بود.

 سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمد صباحی امام جمعه کازرون و قرائت بیانیه نیز پایان بخش این راهپیمایی عظیم مردمی و تجدید میثاق دوباره برای شروع چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی در شهرستان کازرون بود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1033382

مهمترین اخبار ایران و جهان: