نیوز سیتی!
20 بهمن 1401 - 16:59

نماینده مجلس: ایران از موفق‌ترین کشورهای جهان در حوزه سلامت است

رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: ایران یکی از بهترین و موفق‌ترین کشورهای جهان در حوزه سلامت به شمار می‌رود، نمونه بارز دستاوردهای کشورمان در این حوزه، مدیریت بحران کرونا بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام و المسلمین نصرالله پژمان‌فر در همایش کشوری بهورزان، مراقبان سلامت و مربیان بهورزی، اظهار کرد: دشمنان در تلاش هستند تا کسی تلاش‌های ۴۴ ساله پس از انقلاب شکوهمند اسلامی را نبیند و متاسفانه موج گسترده‌ای در فضای رسانه‌ای ایجاد شده نیز همین هدف را دنبال می کند.

وی با قبول ضعف ها و مشکلات در عرصه های مختلف بیان کرد: در کمیسیون مربوطه به‌طور جد به آنها می‌پردازیم، اما نباید غیرمنصفانه سخن گفت و چشم را بر کارهای مثبت انجام شده در طول چهار دهه اخیر بست.

رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حوزه درمان ایران در عرصه بین‌المللی جایگاه ویژه ای دارد، خاطرنشان کرد: ما در بسیاری از حوزه‌ها از جمله حوزه سلامت خوش درخشیدیم و باید کارهای مثبت و توانمندی‌ها و همچنین ارزش خدمت ارائه شده به مردم را بیان کنیم تا هجمه بی‌انصافی‌ها علیه ایران ذهن مردم را درگیر نکند.

حجت الاسلام پژمانفر بیان کرد: مردم بصیر و فهیم بسیار آگاه و هوشیار هستند و ضمن شناسایی دقیق موارد درست و غلط، پاسدار خون‌های پاک شهدای عزیز خواهند بود.

پایان پیام/ 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1030082

مهمترین اخبار ایران و جهان: