نیوز سیتی!
20 اسفند 1401 - 20:57

می توانستیم بازنده میدان نباشیم

تبریز- سرمربی تیم تراکتور با بیان اینکه در طول بازی موقعیت های بیشتری بدست آوردیم که قدرشان را ندانستیم، گفت: می توانستیم امروز مقابل مس رفسنجان بازنده نباشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، پاکو خمز شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این بازی حق تراکتور نیست، افزود: ما قبل از دریافت گل، توپ را از داخل شش قدم به بیرون زدیم و موقعیت‌های دیگر گلزنی هم داشتیم اما متأسفانه پاس‌های اشتباه زیادی داشتیم که مانع برتری‌مان شد.

سرمربی اسپانیایی تراکتور در خصوص عملکرد تیم اش عنوان کرد: این طور نیست که مس پرس را از ما برد ما خط اول پرس حریف را رد کرده و جلو می‌آمدیم، اما در حالی که پرسی در کار نبود، پاس اشتباه می‌دادیم و شاید از نظر فنی ضعیف بودیم و ارسال‌هایمان هم خوب نبود.

خمز با اشاره به اینکه مدیریت این باخت را به گردن می‌گیرم، اضافه کرد: اگر دنبال مقصر می‌گردید، مقصر من هستم چرا که بازیکنان آن چیزی را انجام می‌دهند که من از آنان می‌خواهم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان از نظر روانی آماده نبودند؟ اذعان داشت: بازیکنان با فکر بازی قبلی به زمین نیامده بودند، امروز اشتباهات فردی زیادی داشتیم.

خمز توضیح داد: خیلی وقت ها فریب نتیجه را می‌خوردیم ما حق‌مان در ۲ بازی اخیر، باخت نبود و می‌توانستیم مساوی کرده و یا ببریم.

سرمربی فوتبال تراکتور با اشاره به اینکه در پروسه خوبی قرار داریم و راهمان را ادامه می‌دهیم، یادآور شد: این اتفاقات در مسیری که ترسیم کرده‌ایم، طبیعی است.

وی در مورد دروازه بان تیم بیان کرد: من به تمامی بازیکنانم از جمله احسان مرادیان اعتماد دارم، چرا که معتقد هستم بازیکنانی که اشتباه می‌کنند باید بیشتر مورد توجه قرار گیرند و همیشه گفتم من در خصوص ترکیب تیم تصمیم می‌گیرم.

وی در پاسخ به چرایی گل نشدن موقعیت‌های تراکتور اظهار داشت: با اینکه خوب کار نکردیم، اما موقعیت‌های گلزنی داشتیم و می‌توانستیم بازنده نباشیم قطعاً در زمینه پاس و زدن ضربات نهایی کار خواهیم کرد تا بازیکنان عملکرد بهتری داشته باشند.

خمز تاکید کرد: معتقدم تیم را صرفاً روی این بازی تحلیل نکنیم، ما اشتباهات فردی داشتیم و آمار پاس‌های نادرست تیم بالا بود و متأسفانه زمانی که باید به حریف ضربه می‌زدیم، توپ را لو می‌دادیم این تراکتور، همان تیمی است که فوتبال خوبی مقابل صنعت نفت و پرسپولیس بازی کرده بود.

تیم تراکتور با شکست یک بر صفر با ۳۶ امتیاز به رده ششم جدول لیگ برتر فوتبال سقوط کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1087182

مهمترین اخبار ایران و جهان: