نیوز سیتی!
03 فروردین 1402 - 12:23

علی آباد-گرگان شلوغ ترین محورگلستان/اوج ترافیک ساعت ۱۸ الی ۱۹ است

گرگان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل گلستان با بیان اینکه علی آباد-گرگان شلوغ ترین محور استان، گفت: اوج ترافیک در گلستان ساعت ۱۸ الی ۱۹ بوده و میانگین سرعت هم ۷۹ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.

عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: از ابتدای طرح نوروزی تا دوم فروردین چهار میلیون و ۸۴۷ هزار و ۶۳۷ تردد در محورهای گلستان ثبت شده که میزان خودروهای ورودی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۱ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان افزود: طی این مدت ۳۳۴ هزار و ۶۵۷ خودرو به استان وارد شده و ۲۹۷ هزار و ۸۹۷ خودرو هم از استان خارج شده است.

وی نرخ جریان تردد را طی این مدت ۵۳۶ دستگاه خودرو اعلام کرد و گفت: این عدد در سال گذشته ۴۵۶ فقره بوده است.

مصدقی با بیان اینکه ۶ درصد خودروهای عبوری وسایل نقلیه سنگین بوده اند، گفت: ساعت اوج ترافیک بین ۱۸ الی ۱۹ بوده و میانگین سرعت هم ۷۹ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان ادامه داد: پرترددترین مسیر هم محور علی آبادکتول به گرگان با ۳۰۱ هزار و ۸۹۸ تردد بوده است.

وی اضافه کرد: در روز گذشته (دوم فروردین) ۶۱۲ هزار و ۷۰۶ تردد در محورهای استان ثبت شده و میزان خودروهای ورودی در این روز نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۳ درصد افزایش داشته است.

مصدقی بیان کرد: از چهار محور خروجی و ورودی استان، بیشترین آمار تردد در روز دوم فروردین مربوط به گلوگاه- کردکوی با ۲۱ هزار و ۹۰۰ فقره ورود و ۲۶ هزار و ۵۲۶ فقره خروج است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: دوم فروردین دو تصادف فوتی، ۱۰ تصادف جرحی و ۲۳ تصادف خسارتی در استان به وقوع پیوسته که دو نفر کشته شده و ۱۷ نفر مصدوم شده اند که آمار نسبت به سال قبل افزایشی است.

وی اضافه کرد: در طرح نوروزی (۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱) الی دوم فروردین، ۶ هزار و ۷۷۹ سفر با خودروهای سواری، اتوبوس و مینی بوس در استان انجام شده و ۵۵ هزار و ۷۶۴ مسافر با آن جابجا شده اند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1105738

مهمترین اخبار ایران و جهان: